PracaGrupypl.praca.dyskusje › podpis pod klauzula

  • 1. Data: 2003-08-23 21:28:52
    Temat: podpis pod klauzula
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Pytanie laika. Czy wysyłając aplikację drogą elektroniczną należy "podpisać
    się" pod klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych...? Jeśli tak,
    jak to zrobić - wstawić do worda podpis?

    Z góry wielkie dzięki.

    Pzdr, apple

  • 2. Data: 2003-08-23 21:44:36
    Temat: Re: podpis pod klauzula
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    apple wrote:
    > Pytanie laika. Czy wysyłając aplikację drogą elektroniczną należy
    > "podpisać się" pod klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
    > danych...? Jeśli tak, jak to zrobić - wstawić do worda podpis?

    Moze uzyj podpisu elektronicznego , jesli tak ci zalezy :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-08-23 21:53:41
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    onsok napisał(a) w wiadomości: ...
    >Moze uzyj podpisu elektronicznego , jesli tak ci zalezy :)

    Nie zależy mi. Zastanawiam się tylko, czy aplikacja otrzymana mailem bez
    podpisu jest w ogóle rozpatrywana. Wydaje mi się, że tak, ale nie jestem
    pewien...

    apple

  • 4. Data: 2003-08-24 00:03:48
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    apple napisał:

    > Nie zależy mi. Zastanawiam się tylko, czy aplikacja otrzymana mailem bez
    > podpisu jest w ogóle rozpatrywana. Wydaje mi się, że tak, ale nie jestem
    > pewien...

    A ten adres e-mail'owy do wysłania to skąd masz? ;)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-08-24 11:12:37
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Flyer napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Z ogłoszenia zamieszczonego w sieci:

    Przyślij swoją aplikację w postaci CV oraz listu motywacyjnego na adres
    rekrutacja@... w temacie podając nr ref CC

    Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
    osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o
    Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883)."

    Jak więc jest z tym podpisem?

    apple

  • 6. Data: 2003-08-24 15:26:36
    Temat: Podpis nie jest wymagany
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Podpis nie jest wymagany, chyba ze zaznaczono inaczej.

  • 7. Data: 2003-08-24 18:30:59
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    apple napisał:

    > Z ogłoszenia zamieszczonego w sieci:

    Widać nie załapałeś ironii. ;)

    No więc z tym podpisem jest tak - jeżeli w ustawie o.... jest
    zawarowane, że podpis ma być własnoręczny, to KC dopuszcza tylko dla
    drogi elektronicznej tzw. podpis cyfrowy. Część firm zwyczajnie olewa
    ten problem [i chwała im za to], część jednak wymaga podpisu odręcznego
    - jak jedna z firm pracy czasowej w W-wie, do której można się zgłosić
    via internet, ale trzeba donieść/dosłać odpowiednie oświadczenie.

    W tym wypadku, na 99% firma stosuje strategię "olewczą", jako że sama z
    siebie podała swój e-mail, a naiwnością z jej strony było by sądzić, że
    pracobiorcy uzbroili się już w odpowiednie urządzonka do autoryzacji
    podpisu.

    Flyer

  • 8. Data: 2003-08-25 08:52:01
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > siebie podała swój e-mail, a naiwnością z jej strony było by sądzić, że
    > pracobiorcy uzbroili się już w odpowiednie urządzonka do autoryzacji

    Oj... zadzwoń i zapytaj się ich czy chcą podpis czy niekoniecznie.
    Istnieje coś takiego jak umowa niepisemna.

    Najlepiej przesyłając dokumenty aplikacyjne - poproś o potwierdzenie
    otrzymania załączników. Z reguły nikt nie odpisuje.
    Z drugiej strony jest taka niepisana w każdej firmie umowa, że jak ktoś
    potwierdza odbiór to jest to takie jak powinno być. I wtedy nie musisz się
    przejmować niczym.

    Ja od kilku lepszych firm otrzymałem potwierdzenie - z reguły z prośbą o
    uzupełnienie tego i tego, lub rozwinięcie pewnego określonego tematu.
    Natomiast firmom, które nie potwierdzają odbioru załączników a dają
    ogłoszenia, codziennie skutecznie zapycham skrzynkę: np. Valeo, Faurecia,
    Bigram, ... and many more.

    Th

    'Nie róbcie z nas pederastów.' J. Stuhr

  • 9. Data: 2003-08-25 11:04:50
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    apple <j...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > się" pod klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych...? Jeśli tak,
    > jak to zrobić - wstawić do worda podpis?

    A po co ci podpis ? Napisz wyraźnie na końcu formułę "Wyrażam zgodę ...." i
    dopisz jeszcze raz swoje imię i nazwisko. W zupełności wystarczy.

  • 10. Data: 2003-08-26 11:00:30
    Od: "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Istnieje coś takiego jak umowa niepisemna.

    Tu nie ma nic takiego zastosowania.

    > Natomiast firmom, które nie potwierdzają odbioru załączników a dają
    > ogłoszenia, codziennie skutecznie zapycham skrzynkę: np. Valeo, Faurecia,
    > Bigram, ... and many more.

    Jesli nadsylane aplikacje (tysiace dziennie) sa automatycznie segregowane i
    przesylane dalej w odpowiednie miejsce, raczej trudne byloby to do
    zrealizowania.

    > 'Nie róbcie z nas pederastów.' J. Stuhr

    Nie przypisuj aktorowi slow bohatera filmu, w ktorym kiedys gral.