PracaGrupypl.praca.dyskusje › http://www.dyplom.edu.pl/ ?

  • 1. Data: 2003-08-23 21:09:04
    Temat: http://www.dyplom.edu.pl/ ?
    Od: "tomek" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Co o tym sądzicie:?

    http://www.dyplom.edu.pl/

    pozdr
    tomek

  • 2. Data: 2003-08-23 21:16:53
    Temat: Re: http://www.dyplom.edu.pl/ ?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "tomek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4923.00000bb0.3f47d7ef@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Co o tym sądzicie:?
    >
    > http://www.dyplom.edu.pl/

    A papiery potwierdzajace szlachectwo tez chcesz , czy innym razem sie
    zglosisz po certyfikat szlachectwa?;)

    Qrde...a moze zaczac certyfikaty dziewictwa wystawiac? Dla dziewczyn
    chcacych wyjsc za obcokrajowca...ladne, w ramkach, do powieszenie na sciane
    + 3 kopie do wysylki...zaraz dam ogloszenie w net i czekam na chetne

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-08-23 21:23:22
    Od: "tomek" <p...@p...onet.pl>

    Dla mnie najzabawniejszy kawalek to:

    >4. Po otrzymaniu wpłaty będziemy potrzebowali ok. 14 dni na uzyskanie z
    Uniwersytetu i przesłanie pocztą kurierską do Polski tzw. Pakietu Absolwenta, a
    w nim:

    b) Arkusz przedmiotów i ocen (Transcript). Jest to dokument zawierający m.in.
    imię, nazwisko i adres absolwenta, listę przedmiotów w poszczególnych
    semestrach, ocenę końcową z każdego przedmiotu oraz liczbę uzyskanych punktów.

    Ciekawe skąd te oceny;-)?
    pozdr
    tomek

  • 4. Data: 2003-08-23 21:30:58
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "TomS" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > opisujący stan zprzed badania;-)))

    Zadnych badan!!!!!!!!!!! Przeciez trzeba ufac ludziom..no nie?
    Dane osobowe i oplata manipulacyjna wystarcza do wystawienia certyfikatu.

  • 5. Data: 2003-08-23 21:33:16
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2003-08-23 22:06:34
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "tomek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Co o tym sądzicie:?
    >
    > http://www.dyplom.edu.pl/

    Sam kiedyś dostałem taka propozycje bezpośrednio od "uniwersytetu" bez łaski
    pośredników. Jestem ciekaw co na to administrator domeny edu.pl.

  • 7. Data: 2003-08-24 04:07:38
    Temat: Czy dyplomy polskich uczelni beda AUTOMATYCZNIE uznawane w UE?
    Od: Longinus <L...@S...gazeta.pl>

    "tomek" <p...@p...onet.pl> wrote in

    > http://www.dyplom.edu.pl/

    Pisza w tytule: "Czy wiesz, ze dyplomy polskich uczelni
    sa nieuznawane w Unii Europejskiej?"

    Czy rzeczywiscie tak bedzie od 1 maja?

    --
    Z uszanowaniem dla wszystkich:
    Longinus

  • 8. Data: 2003-08-24 07:45:44
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    http://www.uni.lodz.pl/puls/numery/23/unia.html
    http://www1.gazeta.pl/ue/1,42343,1427983.html

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 9. Data: 2003-08-24 11:10:46
    Od: "tweetka" <t...@w...pl>

    > Zadnych badan!!!!!!!!!!! Przeciez trzeba ufac ludziom..no nie?

    Uf uf, najlepiej przebadać osobicie;)

  • 10. Data: 2003-08-24 13:53:36
    Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl>

    To klamstwo!!!!!

    1. Sprawdz w innych krajach UE, ale np. Niemcy uznaja dyplomy praktycznie
    wszystkich panstwowych i co najmniej czesci prywatnych naszych uczelni, na
    podstawie umowy z przed 10 lat.

    2. Poczytaj traktat akcesyjny!!! Tam jest o uznawaniu naszych dyplomow przez
    WSZYSTKIE panstwa UE po akcesji!