PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja do Straży Granicznej ???

  • 1. Data: 2003-08-23 20:12:13
    Temat: rekrutacja do Straży Granicznej ???
    Od: "Maciej Kaczmarek" <maciejkaczmarek@[nie-dla-spamu]hoga.pl>

    Prosze o pomoc osoby które mają już za sobą proces [przeszły pozytywnie lub
    też nie ] rekrutacji do Straży Granicznej.
    Tzn jakich pułapek się wystrzegać podczas rekrutacji, na co zwracać uwagę
    podczas procesu, czy są jakieś "kruczki" mające być dodatkowym "sitem".
    Z góry dziękuje za pomoc.

    --
    Maciej Kaczmarek
    mailto:m...@h...pl

  • 2. Data: 2003-08-23 20:17:57
    Temat: Odp: rekrutacja do Straży Granicznej ???
    Od: "Maciej Kaczmarek" <maciejkaczmarek@[nie-dla-spamu]hoga.pl>

    Dopowiem tylko tyle że jak na razie mam dopiero za sobą [zaliczony
    pozytywnie] WF, mam teraz czekać na psychologa. [ tak mnie zapewniał
    kadrowiec ]

    Użytkownik Maciej Kaczmarek <maciejkaczmarek@[nie-dla-spamu]hoga.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bi8hok$kbo$...@n...news.tpi.pl...