PracaGrupypl.praca.dyskusje › place kaufland

  • 1. Data: 2004-11-15 16:20:57
    Temat: place kaufland
    Od: "telemahos" <t...@w...pl>

    Witam!
    Czy ktos z grupowiczow orientuje sie jake sa place w hipermarketach kaufland
    na stanowiskach kierowniczych (kierownik dzialu)?

    Pozdrawiam
    Telemah

  • 2. Data: 2004-11-15 17:04:37
    Temat: Re: place kaufland
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Jakie place w Kaufland to nie wiem ,ale w Carrefour -gdzies okolo 2400-2500
    brutto + premia.
    Ja mialem 3100 brutto z premia ale nie w dziale handlowym, zrezygnowalem po
    5 latach pracy i mobbingu.Mam dosyc hipermarketow.