PracaGrupypl.praca.dyskusjeplaca minimalna a budzet panstwa › Re: placa minimalna a budzet panstwa
    From: sz <s...@b...no>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: placa minimalna a budzet panstwa
    Date: Sat, 08 Sep 2007 02:54:38 +0200

    Jotte wrote:
    > Taaa, szynkę gwarantowało państwo...
    > Nie obraź się, ale z tym co powyżej nie ma sensu dyskutować. Spróbuj to
    > może jakoś przemyśleć jeszcze, poszerzyć ogląd do choćby przeciętnego
    > postrzegania, obudować kilkoma dowodami mającymi choć pozory
    > rzeczowości, jakimiś przykładami...

    dowodami?
    moze byc zdjecie sklepu miesnego z okresu PRL? :-D

    ale tobie chyba chodzi o to ze sklepy w PRL nie byly panstwowe i
    obecnosc w nich szynki nie zalezala od panstwa?

    albo moze o to ze obecna obfitosc towaru to zasluga drobiazgowego
    zaplanowania ich dostaw do kazdego sklepu przez odpowiednie sluzby
    panstwowe?

    no bo nie wiem dlaczego ta sytuacja nie podoba ci sie jako przyklad
    rzeczy ktora w oczywisty sposob gwarantuje rynek ("bedący często tak
    chwiejny, podatny na różnorakie wpływy i częstokroć nieprzewidywalny") a
    nie bylo w stanie zagwarantowac panstwo.

    btw.
    "- wiesz dziecko za komuny niczego nie bylo w sklepach, puste polki
    - niemozliwe, moze jakies male sklepiki, ale na pewno nie carrefour!"