PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - aktualna sytuacja

  • 1. Data: 2004-09-23 15:51:40
    Temat: pl.praca.oferowana - aktualna sytuacja
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Witam,

    Ponieważ zostałem (na razie nieoficjalnie) jednym z moderatorów ppo,
    chciałbym poinformować grupowiczów o obecnej sytuacji.

    Sprawa podstawowa: główny moderator, czyli Przemysław Maciuszko bardzo
    przeprasza za brak informacji, jak również za brak moderowania w ostatnim
    czasie. Rozchorował się, a ponieważ ma bardzo duże problemy z dostępem do
    sieci z domu nie jest w stanie w tej chwili ani moderować, ani też wysłać
    na grupę informacji, którą obecnie tu przekazuję.

    Ja od siebie mogę obiecać, że dołożę wszelkich starań, by rozładować
    obecnie powstałą kolejkę ogłoszeń. Przepraszam przede wszystkim
    pracodawców i grupowiczów, którzy teraz długo muszą czekać na pojawienie
    się ogłoszeń. Postaram się by nowe posty ukazywały się przynajmniej raz
    dziennie, a jak znajdę czas, to i kilka razy dziennie. Przez weekend
    postaram się też rozładować obecną kolejkę (w tej chwili najstarsze posty
    do zmoderowania były wysłane 10 dni temu). Niestety nie będę fizycznie
    i czasowo w stanie odpowiedzieć każdej osobie, której post odrzucę z
    powodu niezgodności z FAQ, przynajmniej dopóki wspomnianej kolejki nie
    rozładuję.

    W późniejszym terminie postaram się również sklecić dokument opisujący
    najczęstsze powodu odrzucenia postów (wbrew pozorom kodowanie nie jest
    ani na pierwszym, ani nawet na drugim miejscu) oraz opisujący
    w przystępny sposób co robić, by ogłoszenie mogło być zmoderowane szybko
    z pozytywnym efektem. Jeżeli uda mi się takie coś stworzyć, to postaram
    się (za zgodą pozostałych moderatorów) o publikowanie takiego dokumentu
    regularnie na ppo i/lub na ppd.

    PS. Ponieważ dopiero wróciłem z 3-dniowego wyjazdu, do moderowania
    zasiądę jak tylko uporządkuję swoje sprawy w pracy i domowe.
    Najprawdopodobniej późnym wieczorem. Obiecuję jednak, że zasiądę dzisiaj
    (ewentualnie po północy) jak również regularnie przez kolejne dni.

    PS2. Jestem dopiero nowym moderatorem, bardzo więc Was bym prosił o
    wyrozumiałość, jeżeli zdarzy mi się przepuścić post niezgodny w jakimś
    punkcie z FAQ. Mimo wszystko jednak jestem tylko człowiekiem i może mi
    się taka sytuacja zdarzyć. Zapewniam że nie mam żadnych intencji by robić
    coś takiego złośliwie, czy z premedytacją, ani też dla "znajomych
    królika". I w szczególności prosiłbym nie winić za takie posty
    pozostałych moderatorów.

    Pozdrawiam i przepraszam jeszcze raz za tak ogromne opóźnienia,
    szczególnie pracodawców, bo to oni wkładają swój wysiłek w to by
    ogłoszenie napisać.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer

  • 2. Data: 2004-09-23 20:22:29
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - aktualna sytuacja
    Od: "KH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawa podstawowa: główny moderator [...] rozchorował się,

    > Przez weekend
    > postaram się też rozładować obecną kolejkę (w tej chwili najstarsze posty
    > do zmoderowania były wysłane 10 dni temu).

    A to nie mozna by tego potraktowac jako sytuacje kryzysowa i puscic
    wszystkie zalegle posty? 10 dni, i jeszcze troche zanim znajda sie na
    grupie, to chyba ciutke przegiecie ...

    pozdrowienia
    Kaśka

  • 3. Data: 2004-09-23 20:36:35
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Dajcie juz sobie spokoj z tym moderowaniem. Przeciez to nie ma sensu.
    Opoznienia są makabryczne. Ta grupa zupelnie nie spelnia swojej roli.
    Pracodawcy narzekaja, ze nie moga zamiescic ogloszenia, ludzie szukajacy
    pracy nie moga na te ogloszenia odpowiadac. Istny cyrk.

    Zrob AUTOMODERACJE, jak byklo niedawno i bedzie 100 razy lepiej niz teraz.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 4. Data: 2004-09-23 22:01:57
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    "KH" <k...@w...pl> wrote:

    > A to nie mozna by tego potraktowac jako sytuacje kryzysowa i puscic
    > wszystkie zalegle posty?

    Niestety nie do mnie należy decyzja w tej kwestii.

    --
    Wojciech Bańcer

  • 5. Data: 2004-09-23 23:18:33
    Od: Bartek Krzemień <b...@s...jest.bee.klub.chip.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
    [snip]

    tiaa...

    a jak pisalem ze chetnie pomoge moderowac to ani dziekuje nie, ani caluj
    mnie w cztery litery...

    nawet do wolontariatu trzeba miec znajomosci? wrr.

    --
    ::Bartek Krzemien:: : Czas nie szanuje mojej zieleni
    :: therix@IRCNet :: B : Wyrywa korzenie wszystkich wątłych kwiatów

  • 6. Data: 2004-09-24 06:53:21
    Od: "marcolphus" <n...@m...maila>

    No ladnie, co jakas grupe otworze to tam Proteus ;-)

  • 7. Data: 2004-09-24 10:13:14
    Od: "\"ITECHON\" Sp. z o.o." <p...@n...pl>

    Witam,

    > Pozdrawiam i przepraszam jeszcze raz za tak ogromne opóźnienia,
    > szczególnie pracodawców, bo to oni wkładają swój wysiłek w to by
    > ogłoszenie napisać.

    Cieszę się, że jest szansa na powrót do normalności
    i trzymam kciuki za szybkie uporanie sie z zaległościami,
    tym bardziej, że jestem tym osobiście zainteresowana.

    Wyjątkowo moja firma potrzebuje pracownika na już,
    a tymczasem ogłoszenie kisi się ponad tydzień.
    Na dodatek nie wiedząc nic o problemie odpuściliśmy sobie
    poniedziałkową Wyborczą.

    Zdecydowanie jestem za rozwiązaniem, aby w sytuacjach
    kryzysowych (jak ta obecna), po prostu rezygnować z moderowania.

    Pozdrawiam,
    Jolanta Łabędzka

  • 8. Data: 2004-09-24 12:08:44
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    > Zdecydowanie jestem za rozwiązaniem, aby w sytuacjach
    > kryzysowych (jak ta obecna), po prostu rezygnować z moderowania.

    interes twojej firmy ucierpiał,ale nie ucierpiał interes poszukujących
    pracy,ludzie szukają pracy miesiącami,poczekają tydzień i zobaczą
    ogłoszenia które w rzeczywistości są ogłoszeniami a nie będą się
    przekopywali przez tony spamu

  • 9. Data: 2004-09-24 12:44:18
    Od: "Michal" <m...@p...net>

    > pracy,ludzie szukają pracy miesiącami,poczekają tydzień i zobaczą
    > ogłoszenia które w rzeczywistości są ogłoszeniami a nie będą się
    > przekopywali przez tony spamu

    Życze Ci zebys kiedys poczekal tydzien bez pieniedzy i bez pracy.
    Michal

  • 10. Data: 2004-09-24 12:45:23
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "wojtek" napisał
    > ludzie szukają pracy miesiącami,poczekają tydzień i zobaczą
    > ogłoszenia które...

    ...ktore juz sa nieaktualne, poniewaz firma oglosila sie w kilku
    miejscach i zdazyla juz kogos zatrudnic. Albo ze wzgledu na duza liczbe
    zgloszen przejrzala ogloszenia tylko z pierwszych 3 dni i wybrala
    obiecujace 30 osob, a reszte spoznialskich kandydatow odrzucila.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."