PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - aktualna sytuacja

  • 11. Data: 2004-09-24 13:01:44
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - aktualna sytuacja
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Michal napisał(a):

    > Życze Ci zebys kiedys poczekal tydzien bez pieniedzy i bez pracy.
    > Michal

    tydzień bez pracy i tragedia? żyjemy w Polsce a nie w USA gdzie
    bezrobocie jest na poziomie błędu statystycznego

  • 12. Data: 2004-09-24 13:15:36
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Dajcie juz sobie spokoj z tym moderowaniem. Przeciez to nie ma sensu.
    > Opoznienia są makabryczne. Ta grupa zupelnie nie spelnia swojej roli.
    > Pracodawcy narzekaja, ze nie moga zamiescic ogloszenia, ludzie szukajacy
    > pracy nie moga na te ogloszenia odpowiadac. Istny cyrk.
    >
    > Zrob AUTOMODERACJE, jak byklo niedawno i bedzie 100 razy lepiej niz teraz.

    Jako uzytkownik powiem tylko, ze FAQ o wymaganiach przypomina ustawe o
    VAT...

    Powinny byc dwa punkty:
    1. Ogloszenia o prace beda zamieszczane, jezeli nie dotycza pracy patrz
    punkt 2.
    2. Ogloszenia nie zwiazane z praca do kosza.
    A reszta powinna stanowic wytyczne.

    A jezeli pracodawca nie potrafi napisac przyzwoitego ogloszenia, to tez
    swiadczy o nim odpowiednio... Ale moze sie myle...

    Pozdrawiam
    LG

  • 13. Data: 2004-09-24 13:27:56
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    "marcolphus" <n...@m...maila> wrote:

    > No ladnie, co jakas grupe otworze to tam Proteus ;-)

    Tak jakoś wyszło. :) 'Ja tylko niosę pomoc', ;)
    aczkolwiek niektórzy tego tak pewnie nie postrzegają...

    PS. Jakby co, to na priv bo tutaj jak widzisz, troszkę gryzą. ;)

    FUT poster

    --
    Wojciech Bańcer

  • 15. Data: 2004-09-24 13:27:57
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    wojtek <g...@z...pbz> wrote:

> [...]
    > pracy,ludzie szukają pracy miesiącami,poczekają tydzień i zobaczą
    > ogłoszenia które w rzeczywistości są ogłoszeniami a nie będą się

    Uważam, że nie ma potrzeby takiego tłumaczenia opóźnień. Wynikły one z tego
    o czym pisałem wyżej. Rozumiem tutaj wszystkich rozgoryczonych i zapewniam,
    że dokładam obecnie wszelkich starań by tą kolejkę jak najszybciej
    rozładować.

    --
    Wojciech Bańcer

  • 14. Data: 2004-09-24 13:27:57
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Powinny byc dwa punkty:
    > 1. Ogloszenia o prace beda zamieszczane, jezeli nie dotycza pracy
    > patrz punkt 2.
    > 2. Ogloszenia nie zwiazane z praca do kosza.

    Wetknę najprawdopodobniej kij w mrowisko, ale i tak spytam.
    Czy w związku z tym przy powyższych założeniach
    dopuściłbyś do ukazywania się ogłoszeń tego typu
    news:chhrcc$46q$1@inews.gazeta.pl ?

    I dlaczego tak/nie? :)

    --
    Wojciech Bańcer

  • 16. Data: 2004-09-24 15:01:50
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    wojtek w news:cj12uh$3f5$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > interes twojej firmy ucierpiał,ale nie ucierpiał interes poszukujących
    > pracy,

    Mylisz się, a na pytanie dlaczego odpowiedział Ci już BartekB. W tej chwili
    wyobraziłem sobie taką nieco dziwaczną straż pożarną. Gdy dostają
    zgłoszenie o pożarze to biorą mapy, zastanawiają się jak najlepiej dojechać
    w dane miejsce... gdy już ustalą co trzeba zaczynają się przebierać do
    akcji, sprawdzać sprzęt czy jest taki jaki być powinien, montować co trzeba
    na wozie i wreszcie wyruszają. Docierają na miejsce w samą porę aby jeszcze
    posłuchać relacji z przeprowadzonej przez inne jednostki akcji. No
    właśnie - jeśli są jeszcze inne, normalne jednostki to tą dziwaczną można
    potraktować jako lokalny folklor. Ta straż nie spełnia swojej roli, ale
    stanowi niezłą ciekawostkę turystyczną. Gdyby jednak w mojej okolicy
    znajdowała się tylko ta straż... spaliłbym ją ;-)
    Pracy nie szukam, więc się wykłócać nie mam zamiaru. Zreszta wtedy gdy
    szukałem też z ppo nie korzystałem. Gdybym jednak nie miał innej
    możliwości, a bardzo by mi na tym zależało - nie traciłbym czasu na puste
    dyskusje tylko zacząłbym działać. Próba zniesienia moderacji zgodnie z
    procedurą, a jednocześnie próba utworzenia grupy alternatywnej. Im szybciej
    bym zaczął tym szybciej mógłbym się cieszyć tym czego oczekiwałem.

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 17. Data: 2004-09-24 16:56:37
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Greg napisał(a):

> [...]
    > wyobraziłem sobie taką nieco dziwaczną straż pożarną. Gdy dostają
    > zgłoszenie o pożarze to biorą mapy, zastanawiają się jak najlepiej dojechać

    bardzo obrazowe...zrozumiałem

    zniesienie moderacji utrudni znalezienie pracy,dlatego ze poważni
    pracodawcy nie będą zamieszczali ogłoszeń w tym śmietnisku,tymczasowo
    pomoże,ogłoszeń będzie więcej,spamerzy jeszcze się nie zorientują,ale to
    z czasem,później grupa padnie

  • 18. Data: 2004-09-24 17:16:55
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    wojtek w news:cj1jl4$bgb$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > zniesienie moderacji utrudni znalezienie pracy,dlatego ze poważni
    > pracodawcy nie będą zamieszczali ogłoszeń w tym śmietnisku,

    No i tu zabiłeś mi ćwieka. Moim zdaniem istnieje taka możliwość.

    > tymczasowo pomoże,ogłoszeń będzie więcej,spamerzy jeszcze
    > się nie zorientują,ale to z czasem,później grupa padnie

    Czyli najlepszym rozwiązaniem wydaje się grupa alternatywna. Jedna
    "elitarna" - moderowana oraz druga, ogólnodostępna. Może wreszcie znajdzie
    się ktoś, kto słowa zechce zamienić w czyn :-)

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 19. Data: 2004-09-24 17:43:10
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    > Czyli najlepszym rozwiązaniem wydaje się grupa alternatywna. Jedna
    > "elitarna" - moderowana oraz druga, ogólnodostępna. Może wreszcie znajdzie
    > się ktoś, kto słowa zechce zamienić w czyn :-)

    idealnym rozwiązaniem byłaby druga grupa z wieloma moderatorami,jeżeli
    jeden zachoruje lub umrze to nie będzie lamentów że ogłoszenia się nie
    pojawiają,no i troszkę można złagodzić zasady,chociaż uważam że i tak
    nie są rygorystyczne

  • 20. Data: 2004-09-24 18:16:32
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> wrote in message

    > Wetknę najprawdopodobniej kij w mrowisko, ale i tak spytam.
    > Czy w związku z tym przy powyższych założeniach
    > dopuściłbyś do ukazywania się ogłoszeń tego typu
    > news:chhrcc$46q$1@inews.gazeta.pl ?

    TAK.
    > I dlaczego tak/nie? :)
    A "tak", poniewaz chce dac prace. A, ze sa ludzie, ktorzy w to wejda...
    Wolna wola:-)
    Zauwaz, ze wyciales akurat te czesc mojego listu, ktora sugerowala odpowiedz
    i uzasadnienie.

    Jeszcze uprzedze (gdyby mialo sie pojawic) pytanie:
    jezeli pojawi sie na raz kilka podobnych ogloszen, ale z tego samego ip.. to
    sprawa chyba jasna takze dla Ciebie?:-)

    Mysle, ze bez kija zagonilem mroweczki spowrotem.

    Pozdrawiam
    LG