PracaGrupypl.praca.dyskusje › Apollo Electronics ? Kto zna ta firmę ?

  • 1. Data: 2004-09-23 15:11:50
    Temat: Apollo Electronics ? Kto zna ta firmę ?
    Od: "pl" <x...@v...pl>

  • 2. Data: 2004-09-23 15:19:09
    Temat: Re: Apollo Electronics ? Kto zna ta firmę ?
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Ja znam...handlowalem z nimi z ramienia firmy w ktorej pracuje...kupowalismy od nich
    telefony Nokii...chyba sa ok...

    Konrad Olejniczak -=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl

  • 3. Data: 2004-09-23 22:00:08
    Od: "DarekB /Łalo/" <l...@g...pl>

    >Użytkownik "pl" <x...@v...pl> napisał w wiadomości

    Napisz do mnie na priv.
    Darek

  • 4. Data: 2004-09-24 07:27:50
    Od: "pl" <x...@v...pl>

    Próbowałem wysłać Tobie na priva - przychodza zwroty:
    This is a collection of reports about email delivery
    process concerning a message you originated.

    Some explanations/translations for these reports
    can be found at:
    http://www.zmailer.org/reports.html

    FAILED:
    Original Recipient:
    rfc822;l...@g...pl
    Control data:
    smtp go2.pl l...@g...pl 65534
    Diagnostic texts:
    ...\
    <<- MAIL From:<x...@v...pl> BODY=8BITMIME SIZE=1448
    ->> (250) 250 Ok
    <<- RCPT To:<l...@g...pl>
    ->> (550) 550 <l...@g...pl>: Recipient address rejected: Konto nie
    istnieje (no such account)

    Following is a copy of MESSAGE/DELIVERY-STATUS format section below.
    It is copied here in case your email client is unable to show it to you.
    The information here below is in Internet Standard format designed to
    assist automatic, and accurate presentation and usage of said information.
    In case you need human assistance from the Postmaster(s) of the system which
    sent you this report, please include this information in your question!

    Virtually Yours,
    Automatic Email Delivery Software

    Reporting-MTA: dns; ps2.test.onet.pl
    Arrival-Date: Fri, 24 Sep 2004 08:58:16 +0200
    Local-Spool-ID: S863511AbUIXG6Q

    Following is copy of the message headers. Original message content may
    be in subsequent parts of this MESSAGE/DELIVERY-STATUS structure.

    From: "x" <x...@v...pl>
    To: =?iso-8859-2?Q?DarekB_/=A3alo/?= <l...@g...pl>
    Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Apollo_Electronics_=3F_Kto_zna_ta
    _firm=EA_=3F?=
    Date: Fri, 24 Sep 2004 08:58:11 +0200

  • 5. Data: 2004-09-24 08:35:24
    Od: TomGl <t...@u...pw.edu.pl>

    On Fri, 24 Sep 2004 09:27:50 +0200, pl wrote:

    > Próbowałem wysłać Tobie na priva - przychodza zwroty:

    1. Skoro Ty masz wpisany jakiś dziwny adres e-mail to dlaczego
    sądzisz, że inni podali prawdziwy?
    2. Czytaj to co Tobie serwer odpowiedział, mimo że całość jest po
    angielsku to znalazłem jedno zdanie po polsku i ono wszystko wyjaśnia.
    3. Jeśli nie możesz znaleźć tego zdania, to pod adresem, który jest
    w treści wiadomości są podobno tłumaczenia tego tekstu.
    3. Podpowiem, że chodzi o problem z adresatem, przeczytaj uważnie jego
    adres e-mail. :)

    --
    TomGl

  • 6. Data: 2004-09-25 06:54:20
    Od: "pl" <x...@v...pl>

    Stary dzięki za odpowiedź. Jak Ty na to wpadłeś ????????????
    Jesteś wielki...

    pl...

  • 7. Data: 2004-09-27 14:45:26
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "pl" <x...@v...pl> wrote in message
    Stary dzięki za odpowiedź. Jak Ty na to wpadłeś ????????????
    Jesteś wielki...

    prawie wszyscy sa "wielcy". - wlasnie dolaczyles do wiekszosci!
    :P

    marek