PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - aktualna sytuacja › pl.praca.oferowana - aktualna sytuacja
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pl.praca.oferowana - aktualna sytuacja
    Date: Thu, 23 Sep 2004 15:51:40 +0000 (UTC)

    Witam,

    Ponieważ zostałem (na razie nieoficjalnie) jednym z moderatorów ppo,
    chciałbym poinformować grupowiczów o obecnej sytuacji.

    Sprawa podstawowa: główny moderator, czyli Przemysław Maciuszko bardzo
    przeprasza za brak informacji, jak również za brak moderowania w ostatnim
    czasie. Rozchorował się, a ponieważ ma bardzo duże problemy z dostępem do
    sieci z domu nie jest w stanie w tej chwili ani moderować, ani też wysłać
    na grupę informacji, którą obecnie tu przekazuję.

    Ja od siebie mogę obiecać, że dołożę wszelkich starań, by rozładować
    obecnie powstałą kolejkę ogłoszeń. Przepraszam przede wszystkim
    pracodawców i grupowiczów, którzy teraz długo muszą czekać na pojawienie
    się ogłoszeń. Postaram się by nowe posty ukazywały się przynajmniej raz
    dziennie, a jak znajdę czas, to i kilka razy dziennie. Przez weekend
    postaram się też rozładować obecną kolejkę (w tej chwili najstarsze posty
    do zmoderowania były wysłane 10 dni temu). Niestety nie będę fizycznie
    i czasowo w stanie odpowiedzieć każdej osobie, której post odrzucę z
    powodu niezgodności z FAQ, przynajmniej dopóki wspomnianej kolejki nie
    rozładuję.

    W późniejszym terminie postaram się również sklecić dokument opisujący
    najczęstsze powodu odrzucenia postów (wbrew pozorom kodowanie nie jest
    ani na pierwszym, ani nawet na drugim miejscu) oraz opisujący
    w przystępny sposób co robić, by ogłoszenie mogło być zmoderowane szybko
    z pozytywnym efektem. Jeżeli uda mi się takie coś stworzyć, to postaram
    się (za zgodą pozostałych moderatorów) o publikowanie takiego dokumentu
    regularnie na ppo i/lub na ppd.

    PS. Ponieważ dopiero wróciłem z 3-dniowego wyjazdu, do moderowania
    zasiądę jak tylko uporządkuję swoje sprawy w pracy i domowe.
    Najprawdopodobniej późnym wieczorem. Obiecuję jednak, że zasiądę dzisiaj
    (ewentualnie po północy) jak również regularnie przez kolejne dni.

    PS2. Jestem dopiero nowym moderatorem, bardzo więc Was bym prosił o
    wyrozumiałość, jeżeli zdarzy mi się przepuścić post niezgodny w jakimś
    punkcie z FAQ. Mimo wszystko jednak jestem tylko człowiekiem i może mi
    się taka sytuacja zdarzyć. Zapewniam że nie mam żadnych intencji by robić
    coś takiego złośliwie, czy z premedytacją, ani też dla "znajomych
    królika". I w szczególności prosiłbym nie winić za takie posty
    pozostałych moderatorów.

    Pozdrawiam i przepraszam jeszcze raz za tak ogromne opóźnienia,
    szczególnie pracodawców, bo to oni wkładają swój wysiłek w to by
    ogłoszenie napisać.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer