PracaGrupypl.praca.dyskusje › co robic ??

  • 1. Data: 2004-09-23 14:54:24
    Temat: co robic ??
    Od: "Bogusz" <b...@o...pl>

    Skonczylem studia wyzsze o specjalnosci pojazdy samochodowe.
    Dostalem propozycje pracy jako mechanik fizyczny przy samochodach
    ciezarowych.
    Przez okolo pol roku do roku bede sie uczyl przy doswiadczonym mechaniku
    po to zeby pozniej stac sie juz samodzielnym mechanikiem.
    Pracodawca sie pyta mnie czy sie zgadzam i zebym sie zastanowil. Bo nie chce
    zebym
    po kilku miesiacach poszedl sobie do innej pracy, bo bedzie musial szkolic
    inna osobe.
    Pewnie umowa tez bedzie jakas podchwytliwa zebym nie mogl odejsc od nich.
    Troche mi sie nie widzi ta praca jest ciezka i trzeba sie grzebac w smarach.
    Po to konczylem studia ?? Do takiej pracy to moge isc i po zawodowce.
    Mozliwosci awansu tez chyba nie bedzie po potrzebuja mechanika i po
    to go chca najpierw dobrze przeszkolic.
    Co robic bo byscie zrobili na moim miejscu ??? Nie mam aktualnie zadnej
    pracy
    w tym roku skonczylem studia.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-23 15:55:58
    Temat: Re: co robic ??
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Na studiach nie ucza pracy masz okazje ja poznac. A tak powaznie myslisz ze
    dobry inzynier na zachodzie przeklada papierki z kata w kat?

  • 3. Data: 2004-09-23 16:02:44
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 17:55:58 +0200, ::WireFree:: napisał(a):

    > A tak powaznie myslisz ze
    > dobry inzynier na zachodzie przeklada papierki z kata w kat?

    Ja zawsze myslalem, że kieruje pracami wykonywanymi przez podwładnych,
    ale może się mylę... może grzebie w smarach.

    Sender Bell

  • 4. Data: 2004-09-23 16:26:20
    Temat: Odp: co robic ??
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    idź do tej roboty i się ucz
    jednocześnie szukaj innej, bardziej satysfakcjonującej ciebie pracy

    Użytkownik Bogusz <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ciuo48$8na$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2004-09-23 17:54:48
    Od: Piotr Dulik <p...@p...fm>

    Użytkownik Sender Bell napisał:
    > Ja zawsze myslalem, że kieruje pracami wykonywanymi przez podwładnych,
    > ale może się mylę...

    W dzisiejszych czasach podwładni to również w większości inżynierowie.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2004-09-23 19:12:06
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Jeżeli już chcesz poznać zawód od kuchni, to nic nie szkodzi. Jedynie lepiej
    było by popracować jako mechanik (monter samochodowy) w renomowanej stacji
    Obsługi przy samochodach osobowych. Jeżeli dasz się poznać z dobrej strony
    to może będziesz awansował do średniego dozoru technicznego, a później
    dojdziesz aż do . ..... STEFAN.
    Użytkownik "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ciutel$ofg$1@news.onet.pl...

  • 7. Data: 2004-09-23 20:01:23
    Od: "Bogusz" <b...@o...pl>

    TO JEST RENOMOWANA STACJA RENAULT POJAZDOW CIEZAROWYCH

  • 8. Data: 2004-09-23 21:52:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Bogusz; <ciuo48$8na$1@news.onet.pl> :

    > Co robic bo byscie zrobili na moim miejscu ??? Nie mam aktualnie zadnej
    > pracy
    > w tym roku skonczylem studia.

    A masz lepsze propozycje? Złapiesz praktyki, a i zawód na gorsze lata
    bedziesz miał, bo jakby to ładnie powiedzieć - zapotrzebowanie na
    machaników-fizoli jest bardziej pewne na rynku pracy [w każdych
    czasach], niż na biuralistów inżynierów.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 9. Data: 2004-09-23 23:23:33
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Jesli czujesz temat napraw samochodow, znasz sie na tym itd moze byc tak ze:
    wezmiesz ta prace , nabierzesz praktyki a potem dostaniesz propozycje
    stanowiska szefa stacji. Z fizyczna praktyka nikt ci pozniej zadnego kitu
    nie wstawi.

    Piszesz "nie po to studiowalem". Wyzsze wyksztalcenie niestety zdewaluowalo
    sie i niestety teraz nie dosc ze stanowisk kierowniczych za papier nie daja,
    to wo gole ciezko prace znalezc.
    Dam ci przyklad: ja sam, majac wyksztalcenie srednie ale praktyke i wiedze
    ktora sam opanowalem (nikt mnie nie szkolil) szkolilem iznynierow w zakresie
    utrzymania ruchu i serwisu cyfrowych central telefonicznych. moja opinia
    byla wazaca w zakresie przyjmowania ich do pracy badz przedluzenia umow.
    Powiedz jaka masz wiedze praktyczna po studiach (moze masz wynikla z
    zainteresowan wlasnych). Jesli jej nie masz kazdy mechanik ktory moglby byc
    potencjalnie twoim podwladnym sprzeda ci kit ktorego nie bedziesz umial
    zweryfikowac.

    --

    Jackare
    Bytom

  • 10. Data: 2004-09-24 08:45:26
    Od: "abb" <g...@g...pl>

    Świetnie , tylko inzynier jest od projektowania , konstruowania a nie od
    serwisu
    czy utrzymywania czegokolwiek !!!