PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - aktualna sytuacja

  • 21. Data: 2004-09-24 21:14:17
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - aktualna sytuacja
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 24 Sep 2004 13:27:57 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer

    >Uważam, że nie ma potrzeby takiego tłumaczenia opóźnień. Wynikły one z tego
    >o czym pisałem wyżej. Rozumiem tutaj wszystkich rozgoryczonych i zapewniam,
    >że dokładam obecnie wszelkich starań by tą kolejkę jak najszybciej
    >rozładować.

    W wytycznych dobrego moderowania wyraźnie wskazana jest taka sytuacja.
    Jeśli moderator nie chce/nie może z jakichkolwiek powodów "obrobić
    się" z robotą, mniejszym złem wydaje się być puszczenie wszystkich
    ogłoszeń bez moderowania jednorazowo / tymczasowo. Nie są to
    przemyślenia moje, lecz TS.

    Podpisuje sie pod tym obiema rekami. To nie jest kwestia decyzji, lecz
    dobrej woli. Nie widzę nikogo, czyj interes miałby ucierpieć na
    puszczeniu "na raz" wszystkich oczekujących ogłoszeń i moderowaniu
    następnych. Szkoda roboty, szczególnie na początku.

    Mieliśmy próbkę "automoderowania" podczas urlopu obu moderatorów na
    raz - nie jestem odbiorcą grupy, więc nie mnie się autorytatywnie
    wypowiadać, ale głosów na "Tak" było >70%...

    Nie dodam nic więcej od siebie, żeby nie prowokować głupiej dyskusji.

  • 22. Data: 2004-09-27 10:40:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:

    > Pozdrawiam i przepraszam jeszcze raz za tak ogromne opóźnienia,
    > szczególnie pracodawców, bo to oni wkładają swój wysiłek w to by
    > ogłoszenie napisać.

    Aktualnie wszystkie ogłoszenia czekające w kolejce, a spełniające wymagania
    FAQ - zostały umieszczone na grupie.

    Przepraszam jeszcze raz za brak informacji o problemach, ale byłem
    praktycznie odcięty od dostępu do sieci.

    --
    Przemysław Maciuszko