PracaGrupypl.praca.dyskusje[pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji › Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    Date: 22 May 2008 17:04:56 +0200

    On 2008-05-22, Michwelt <mi.c.hw.e.l.t> wrote:

    [...]

    > A nie da się tego jakoś bardziej zautomatyzować? 1-2h dziennie to naprawdę
    > dużo!

    A i owszem. Dlatego ja ostatnio złagodziłem kryteria sprawdzania.
    Bo fizycznie sprawdzenie, czy np. ogłoszenie zostało wysłane ponownie
    w ciągu 14 dni wymaga jakiś operacji przeszukania, kojarzenia i to trwa.

    > Wspominałeś o tym programie do moderacji z dostępem przez SSH. Może gdyby
    > stworzyć program działający 'inteligentnie', np. z góry odrzucający spam,

    90% spamu już jest eliminowane z automatu (łatwe kryteria).

    > niepoprawne kodowanie oraz linki do innych stron (a te 3 rzeczy najłatwiej
    > zrobić), wówczas czas uległby skróceniu.

    Ale to nie spam, kodowanie i linki zajmują czas, bo te rzeczy widać "od
    razu". Sprawdzenie poprawności ogłoszenia = minimum pobieżne jego
    przeczytanie, wyszukanie elementów istotnych i decyzja o akceptacji.
    W skrajnych przypadkach to zajmuje ok. minutę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl