PracaGrupypl.praca.dyskusje[pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji › Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    From: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    Date: Thu, 22 May 2008 16:47:25 +0200

    Dnia 22.05.2008 Michwelt <mi.c.hw.e.l.t> napisał/a:
    > Wspominałeś o tym programie do moderacji z dostępem przez SSH. Może gdyby
    > stworzyć program działający 'inteligentnie', np. z góry odrzucający spam,
    > niepoprawne kodowanie oraz linki do innych stron (a te 3 rzeczy najłatwiej
    > zrobić), wówczas czas uległby skróceniu.

    nie moderowałem, ale z tego co wojtek napisał, to wiele nie pomoże.
    napisał, że odrzuca 10-20%. soft nie powinien akceptować postów, czyli
    można użyć go jedynie do tych 10-20% odrzutów.

    w/g mnie receptą na skrócenie czasu jest moderacja przez wiele osób.

    depesz

    --
    quicksil1er: "postgres is excellent, but like any DB it requires a
    highly paid DBA. here's my CV!" :)