PracaGrupypl.praca.dyskusje[pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji › Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    From: Michwelt <m...@...ah.o-o.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    Date: Thu, 22 May 2008 16:30:25 +0200
    Sender: Michwelt <>

    Dnia 22 May 2008 13:51:46 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Zależy. Na początku przepuszczenie jednego postu zajmowało mi
    > ok. 5 minut. Ale wtedy trzymałem się ostrzejszych kryteriów,
    > które wymagały sprawdzania historii postów. Ale trzeba liczyć
    > że 1-2h potrafi z dnia zająć.

    A nie da się tego jakoś bardziej zautomatyzować? 1-2h dziennie to naprawdę
    dużo!

    Wspominałeś o tym programie do moderacji z dostępem przez SSH. Może gdyby
    stworzyć program działający 'inteligentnie', np. z góry odrzucający spam,
    niepoprawne kodowanie oraz linki do innych stron (a te 3 rzeczy najłatwiej
    zrobić), wówczas czas uległby skróceniu.

    Puszczenie takiej grupy bez moderacji = spam, OT i trolowanie. Jestem
    przeciw.

    --
    pozdrawiam,
    Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")