PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - Moderator

  • 11. Data: 2004-02-19 15:38:37
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: g...@s...tpi.pl

    jelen <j...@s...org> wrote:

    > czepiaja sie kodowania, a itak pojawiaja sie takie topici:
    > =?iso-8859-2?Q?BDI/in=BFynier_procesu/woj._mazowieck
    ie/nr_ref._868-04?=

    To że twój czytnik nie potrafi zdekodować tego tematu, nie znaczy,
    że jest on (temat, nie czytnik) nieprawidłowy.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 12. Data: 2004-02-19 16:08:03
    Od: jelen <j...@s...org>

    On Thu, 19 Feb 2004 14:50:00 +0000, Przemysław Maciuszko wrote:

    ie/nr_ref._868-04?=

    > I?
    > Bo może nie rozumiem co złego jest w takim temacie.

    a to jest dobrze zakodowane ?
    na poczatku jest =?iso-8859-2 - takie cos ma byc w temacie ?
    zamiast ż jest =BF
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 13. Data: 2004-02-19 16:18:05
    Od: g...@s...tpi.pl

    jelen <j...@s...org> wrote:

    > a to jest dobrze zakodowane ?
    > na poczatku jest =?iso-8859-2 - takie cos ma byc w temacie ?
    > zamiast ż jest =BF

    Tak, to jest dobrze zakodowane.

    --
    ciezko wsunac pinezke pod kogos juz siedzacego (C) megan @ afhmm 2k3

  • 14. Data: 2004-02-19 16:30:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Jacek Ściubisz" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > - Uważam również, że na grupie powinny się pojawiać ogłoszenia bez
    > ustawionego kodowania.

    Tos mnie powalil na ziemie tym żądaniem....

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 15. Data: 2004-02-19 18:00:16
    Od: jelen <j...@s...org>

    On Thu, 19 Feb 2004 16:18:05 +0000, goph wrote:

    > Tak, to jest dobrze zakodowane.

    no skoro tak to ja pisze do autora czytnika ;-)
    i przepraszam za zamieszanie
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 16. Data: 2004-02-19 21:57:16
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Thu, 19 Feb 2004 14:21:26 +0100, gdy Jacek Ściubisz
    <j...@c...pl> napisał:

    >- Czas reakcji Moderatora jest stanowczo za długi.

    Moderator jest moderatorem w chwilach wolnych od pracy zawodowej.

    Czytam na tej grupie nierzadko brutalne ataki na p. Maciuszko
    i zastanawiam się jakim cudem ma jeszcze chęci to ciągnąć...
    Dlaczego nikt z atakujacych nie zgłosił się do pomocy?

    >- Informacja zwrotna mogłaby zawierać informację o problemie z nagłówkiem i
    >o całkowitym braku kodowania. W trzecim przypadku nie zawierała nic
    >konkretnego. Choć to jest akurat szczegół. Gdybym dostał odpowiedź w
    >rozsądnym czasie to miałbym szansę coś załatwić.

    Być może wyjaśnienia są enigmatyczne (brak czasu), ale tu mamy dwie
    pomoce:
    - grupa pl.test na której możesz zobaczyć czy Twoje ogłoszenie odbiega
    wygladem od innych.

    >- Uważam również, że na grupie powinny się pojawiać ogłoszenia bez
    >ustawionego kodowania. Wiem, że użytkownicy linuxów będą mieli problem z ich
    >odczytywaniem, no ale większość ludzi używa outlooka z domyślnymi
    >ustawieniami i można by zrobić ukłon w ich stronę.

    Co to znaczy ukłon? Standard jest standardem nie dlatego że ktoś to
    sobie wymyślił, tylko że jest potrzebny.

    Na jakiej podstawie twierdzisz że większość ludzi używa Outlooka?
    Informatycy, dla których jest wiele ofert na ppo maja rozmaite inne
    programy (a ja sam jestem marketingowcem i używam Forte Agenta na
    przemian z Mozillą).

    Poza tym posty ze złym kodowaniem:
    - nie są wpuszczane na niektóre serwery news
    - są źle wyświetlane w bramkach www (google, niusy.onet.pl)

    Chyba prościej ustawić sobie (raz i na zawsze) kodowanie niż narażać się
    na kłopoty z publikacją i ewentualne nerwy czytających?

    >Zresztą nie będę zgadywał. Moderator może pokusić się o analizę zwrotów,
    >które wysyła i o jakieś statystyki. Chodzi w sumie o to by tych ogłoszeń
    >było jak najwięcej.

    Zgoda, taki jest ogólny interes. Ale jego realizacji nie można wymagać
    od jednej osoby....

    Robert

  • 17. Data: 2004-02-19 22:11:09
    Od: Michał Zaborowski <m...@o...pl>

    On 2/19/2004 2:21 PM, Jacek Ściubisz wrote:

> [...]
    > odczytywaniem, no ale większość ludzi używa outlooka z domyślnymi
    > ustawieniami i można by zrobić ukłon w ich stronę.

    Ja natomiast uważam, że moderator powinien akceptować wszystkie typy
    ogłoszeń również te w najnowszej wersji Worda (naturalnie powinien sobie
    takie coś za własne pieniądze kupić i do tego dospawać jakiś skaner
    antywirusowy, bo przecież inaczej się nie da). Dalej tenże moderator
    powinien przeczytać, przeformatować / dostosować i odesłać do
    akceptacji... A wszystko w max. 1 godzinę.
    Bardziej na poważnie. Tak to jest, że są standardy - w Polsce np.
    standardem jest, że przy jedzeniu się nie beka. Jak ktoś nie wie jak
    się zachować to się go ignoruje.

    Co do Outlooka - polecam Mozillę. Darmowe, świetne narzędzie.
    Nie trzeba instalować skanera poczty. Najnowsza wersja jest szybka
    ładna i przyjema.

    Co do moderacji. Może dwóch moderatorów? Albo jakaś stronka, która
    podany tekst odpowiednio potraktuje i ewentualne błędy wytkie?

  • 18. Data: 2004-02-19 22:34:38
    Od: "sure" <s...@g...pl>

    Albo jakaś stronka, która
    > podany tekst odpowiednio potraktuje i ewentualne błędy wytkie?

    Moim zdaniem to rewelacyjny pomysl, w odpowiednie pola odpowiednie dane i po
    klopocie...
    pozdro

  • 19. Data: 2004-02-20 06:21:22
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    SQLwysyn <s...@w...pI> napisał(a):

    > Tos mnie powalil na ziemie tym żądaniem....

    W sumie to ma facet rację, czepianie się takiej dupereli jak nieustawione
    kodowanie jest bez sensu. W końcu to grupa dla oferujących/poszukujących
    pracy a nie dla nawiedzonych informatyków.

    pozdr.
    Piotr

  • 20. Data: 2004-02-20 11:08:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W sumie to ma facet rację, czepianie się takiej dupereli jak nieustawione
    > kodowanie jest bez sensu. W końcu to grupa dla oferujących/poszukujących
    > pracy a nie dla nawiedzonych informatyków.

    Bredzisz jak potluczony. Prawidlowe skonfigurowanie czytnika postów nie
    wymaga zdolnosci informatycznych, tylko uwaznego przeczytania netykiety i
    uwag dotyczacych obslugi OE. Klikanie w okienka i wybieraznie opcji z
    comboboxu nie wymaga zdolnosci informatycznych tylko odrobiny inteligencji.

    OE można bardzo łatwo dostosowac do wymagań prawidłowego kodowania - TRZEBA
    TYLKO CHCIEĆ a nie olewac innych.

    Z internetu korzysta wielu uzytkowników wielu systemów operacyjnych i wielu
    programów. Daltego na usenecie obowiazuje pewien standard jakim jest
    ustawienie prawidlowe kodowania.

    Jesli zamierzasz lamac te reguly albo bagatelizowac ich lamanie to
    zachowujesz sie jak polski kierowca jezdzacy w UK po prawej bo przeciez "ta
    droga jest dla jezdzacych po niej a nie nawiedzonych projektantów dróg"

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H