PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - Moderator › Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Date: Thu, 19 Feb 2004 22:57:16 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Thu, 19 Feb 2004 14:21:26 +0100, gdy Jacek Ściubisz
    <j...@c...pl> napisał:

    >- Czas reakcji Moderatora jest stanowczo za długi.

    Moderator jest moderatorem w chwilach wolnych od pracy zawodowej.

    Czytam na tej grupie nierzadko brutalne ataki na p. Maciuszko
    i zastanawiam się jakim cudem ma jeszcze chęci to ciągnąć...
    Dlaczego nikt z atakujacych nie zgłosił się do pomocy?

    >- Informacja zwrotna mogłaby zawierać informację o problemie z nagłówkiem i
    >o całkowitym braku kodowania. W trzecim przypadku nie zawierała nic
    >konkretnego. Choć to jest akurat szczegół. Gdybym dostał odpowiedź w
    >rozsądnym czasie to miałbym szansę coś załatwić.

    Być może wyjaśnienia są enigmatyczne (brak czasu), ale tu mamy dwie
    pomoce:
    - grupa pl.test na której możesz zobaczyć czy Twoje ogłoszenie odbiega
    wygladem od innych.

    >- Uważam również, że na grupie powinny się pojawiać ogłoszenia bez
    >ustawionego kodowania. Wiem, że użytkownicy linuxów będą mieli problem z ich
    >odczytywaniem, no ale większość ludzi używa outlooka z domyślnymi
    >ustawieniami i można by zrobić ukłon w ich stronę.

    Co to znaczy ukłon? Standard jest standardem nie dlatego że ktoś to
    sobie wymyślił, tylko że jest potrzebny.

    Na jakiej podstawie twierdzisz że większość ludzi używa Outlooka?
    Informatycy, dla których jest wiele ofert na ppo maja rozmaite inne
    programy (a ja sam jestem marketingowcem i używam Forte Agenta na
    przemian z Mozillą).

    Poza tym posty ze złym kodowaniem:
    - nie są wpuszczane na niektóre serwery news
    - są źle wyświetlane w bramkach www (google, niusy.onet.pl)

    Chyba prościej ustawić sobie (raz i na zawsze) kodowanie niż narażać się
    na kłopoty z publikacją i ewentualne nerwy czytających?

    >Zresztą nie będę zgadywał. Moderator może pokusić się o analizę zwrotów,
    >które wysyła i o jakieś statystyki. Chodzi w sumie o to by tych ogłoszeń
    >było jak najwięcej.

    Zgoda, taki jest ogólny interes. Ale jego realizacji nie można wymagać
    od jednej osoby....

    Robert