PracaGrupypl.praca.dyskusje › pierwszy wyjazd służbowy - na co zwrócić uwagę?

  • 1. Data: 2004-11-30 19:43:30
    Temat: pierwszy wyjazd służbowy - na co zwrócić uwagę?
    Od: Adam <a...@a...org>

    Witam,

    mam pytanie i mam nadzieję że ktoś mi pomoże.
    Stoje przed perspektywą wyjazdu służbowego i nie bardzo jeszcze wiem na co
    powinienem zwrócić uwagę. Jeśli chodzi o szczegóły:
    1. wyjazd bedzie prawdopodobnie jeszcze przed godzinami pracy tj. 6
    (pracuje w godzinach 8.00-16.00), na miejscu bede o 10:00
    2. powrót częściowo będzie sie zawierał w godzinach pracy (odjazd mam o
    16:20 a na miejscu powinienem byc około godziny 20:00)
    3. Na co mam zwrócić uwagę kupując bilety PKP? Zapewne musze wziąść
    fakture, słyszalem też że można poprosić o specjalną pieczątke z NIPem PKP
    i wtedy sam bilet pełni funkcję faktury.
    4. Ogólnie rzecz biorąc będę poza domem od godziny 6:00 do 20:00 więc
    przydałoby się posilić :) Czy mam zachować rachunki za posiłki, a może jest
    to rozliczane w ramach diety.

    To na razie wszystkie pytania które mi przychodzą do głowy. Jak zapewne
    widzicie jestem laikiem jeśli chodzi o podróże służbowe. Chciałbym żeby
    wszystko wyszło bez żadnych problemów, np. żeby nie popełnić błędu który
    uniemożliwiałby póżniejszy zwrot pieniędzy za przejazd. Tak wiec jeszcze
    raz prosze Was o zwrócenie uwagi na najwazniejsze rzeczy.

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-11-30 19:53:04
    Temat: Re: pierwszy wyjazd służbowy - na co zwrócić uwagę?
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > 4. Ogólnie rzecz biorąc będę poza domem od godziny 6:00 do 20:00 więc
    > przydałoby się posilić :) Czy mam zachować rachunki za posiłki, a może
    > jest
    > to rozliczane w ramach diety.

    ZTCW to dieta przysluguje dopiero powyzej 12h poza zakladem pracy.

  • 3. Data: 2004-11-30 20:27:05
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > uniemożliwiałby póżniejszy zwrot pieniędzy za przejazd. Tak wiec jeszcze
    > raz prosze Was o zwrócenie uwagi na najwazniejsze rzeczy.

    dieta 21 zł powy 12 godz a połowa gdy poza praca do 12 godz.
    podroz zalezy czym ryczalt za samochod , 100% zwrotu za bilety

    .............to powinna kadrowa wiedziec.......

    rafal

  • 4. Data: 2004-11-30 21:46:48
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    > dieta 21 zł powy 12 godz a połowa gdy poza praca do 12 godz.
    > podroz zalezy czym ryczalt za samochod , 100% zwrotu za bilety

    Na bilety powiniennes dostac zaliczkę

  • 5. Data: 2004-12-02 17:45:01
    Od: "MaNar" <isdn_grupyUSUN_TO@USUN_TO_tlen.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@a...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > 4. Ogólnie rzecz biorąc będę poza domem od godziny 6:00 do 20:00 więc
    > przydałoby się posilić :) Czy mam zachować rachunki za posiłki, a może

    Obecnie cała dieta wynosi 21 zł.
    Połowa diety przysługuje po przekroczeniu 8 godz. od chwili wyjazdu i wynosi
    10,50 zł.
    Cała przysługuje po przekroczeniu 12 godz.
    Nie musisz brać rachunków bo i tak więcej nie dostaniesz.
    Nie musisz brać faktur za bilety. Wystarczą same bilety. Są one (bilety)
    wystarczającym udokumentowaniem twojego przejazdu i poniesionych kosztów.
    Chociaż niektóre zakłady nie chcą nawet biletów (musisz spytać u pani, która
    będzie to rozliczała)
    Przysługuje Ci jeszcze ryczałt na dojazdy w wysokości 4,20 zł. Jest to
    ryczałt na przejazdy środkami komunikacji publicznej. Na to nie musisz mieć
    żadnych biletów.

    W twoim przypadku powinieneś otrzymać:
    21 zł (dieta)+4,2 (ryczałt na dojazdy)+koszt dostarczonych biletów za
    przejazd.

    pozdrawiam
    MaNar

  • 6. Data: 2004-12-02 18:58:01