PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!

  • 1. Data: 2004-11-30 12:49:31
    Temat: Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    Jakie znacie najlepsze i najbardziej efektywne sposoby szukania pracy?
    Prosze o propozycje :)
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-30 12:54:39
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik xet napisał:

    > Jakie znacie najlepsze i najbardziej efektywne sposoby szukania pracy?
    > Prosze o propozycje :)

    Najlepsze i najbardziej efektywne sa przez znajomych.

    Poza tym mozesz korzystac z ogloszen (gazeta/net)

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-11-30 13:02:17
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 13:49:31 +0100, xet
    <x...@i...pl.USUNTO> napisał:

    > Jakie znacie najlepsze i najbardziej efektywne sposoby szukania pracy?
    > Prosze o propozycje :)
    > pozdrawiam

    Telepatycznie - najnizsze koszty wlasne.

  • 4. Data: 2004-11-30 13:02:24
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Najlepsze i najbardziej efektywne sa przez znajomych.

    nie ma takich...

    > Poza tym mozesz korzystac z ogloszen (gazeta/net)

    korzystam juz 1,5 roku...bez wiekszych sukcesow

  • 5. Data: 2004-11-30 13:03:13
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Telepatycznie - najnizsze koszty wlasne.

    slabo u mnie z telepatia...a pieniadze to nie wszystko, ale wszystko bez
    pieniedzy to . . .

  • 6. Data: 2004-11-30 13:11:41
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "xet" <x...@i...pl.USUNTO> napisał w wiadomości

    > nie ma takich...

    To wykorzystaj wolny czas na robienie sobie znajomosci. Zaangazuj sie
    gdzies: polityka lub organizacje pozarzadowe, ale te odpowiednie (znajomosci
    z obroncami zwierzatek niewiele Ci dadza). Szukajac pracy nie masz
    wypelnionych 8 godzin dziennie tym szukaniem, a bezczynnosc psuje.

    I.

  • 7. Data: 2004-11-30 13:44:06
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Immona napisał:

    > To wykorzystaj wolny czas na robienie sobie znajomosci.

    Bardzo madra uwaga. Sam to wszystkim powtarzam od jakiego czasu ( od
    kiedy na to wpadlem ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 8. Data: 2004-11-30 13:45:41
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik xet napisał:

    > nie ma takich...

    Trzeba szukac.

    > korzystam juz 1,5 roku...bez wiekszych sukcesow

    To nie wiem. Nie wiem jaka branza, jakie umiejetnosci, jakie
    wyksztalcenie itp.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 9. Data: 2004-11-30 15:05:40
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > To wykorzystaj wolny czas na robienie sobie znajomosci.

    znajomi owszem sa..ale tak jak to "znajomi" jak czegos chca od ciebie to
    pamietaja o tobie...ale jak juz ty czegos czcesz to zazwyczaj rozkladaja
    rece!
    umiesz liczyc - licz na siebie

    inne propozycje mile widziane :)
    pzdr

  • 10. Data: 2004-11-30 15:11:24
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > To nie wiem. Nie wiem jaka branza, jakie umiejetnosci, jakie
    > wyksztalcenie itp.

    w duzej mierze to dyskwalifikuje mnie to, ze jeszcze studiuje! jestem na 5
    roku studiow na AE w Krakowie, kier: zarzadzanie i marketing (zaoczne)
    obrona lipiec 2005 (planowana) pracodawca szuka ludzi "dyspozycyjnych"! Ja
    tez do takich naleze (wg. mnie)!teraz zjazdy "trafiaja" mi sie srednio raz w
    miesiacu!wiec moj wolny czas moge poswiecic "karierze"! a rozmowy
    kwalifikacyjne...bylo ich naprawde duzo, znam juz chyba wszystkie "triki"
    potecjalnych pracodawcow..pytania, zachowania i schematy rozmow...szkoda
    slow...