PracaGrupypl.praca.dyskusje › piedziesiatka

  • 11. Data: 2007-07-15 06:33:12
    Temat: Re: piedziesiatka
    Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl>

    On 14-07-07 19:24, in article
    1...@5...googlegroups.com, "T...@h...com"
    <T...@h...com> wrote:

    > co sie dzieje z programistami ktorzy maja 50 lat ?
    > wszedzie w firmach informatycznych panuje "mlode srodowisko"
    > wiec jaki jest naturalny szczebel rozwoju dla tak wiekowego
    > informatyka
    > gdzie on (ona) moze znalesc zatrudnienie, na jaki zawod programiscie
    > najwatwiej sie przekwalifikowac ?

    Informatyka to w Polsce mloda dziedzina :))
    Ostatni raz informatykow w bardziej leciwym wieku ;)) widzialem np. W Lasach
    Panstwowych. Dlubali cos tam sobie w DOSie :))

    --
    Dariusz
    Nie daj się wyprzedzić! http://www.kaizen-edu.com

  • 12. Data: 2007-07-15 08:52:38
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    grom@x <gromax@_skasuj_.interia.pl> napisał(a):

    Nie twierdzę, że nowell jest dead, ale certyfikat nowela jako wiodąca
    umiejętność raczej pracodawcy nie powali.
    Chociaż kilka lat temu spotkałem informatyka (fakt, że byl to "informatyk
    zakładowy" w ZUSie), który się właśnie szykowal do największej rewolucji
    technologicznej w swoim życiu, czyli przejścia z nowela 3.11 na 4.x i się
    wybierał na jakies szkolenia do Warszawy.
    W podstawowych funkcja, czyli siec LAN w małej i średniej firmie nowel zostal
    zastąpiony siecia windows, a że badziewiactwo, to co poradzisz. Klient głosuje
    nogami, czyli kupuje to co ładne i się świeci.

  • 13. Data: 2007-07-15 14:51:07
    Od: "J." <a...@m...pl>

    Ile masz lat?

  • 14. Data: 2007-07-15 17:32:22
    Od: T...@h...com

    On 15 Lip, 16:51, "J." <a...@m...pl> wrote:
    > Ile masz lat?

    29,

    jak jakis czas temu bylem na rozmowie kwalifikacyjnej to pani zapytala
    sie mnie jak dlugo mam zamiar
    byc programista, jak powiedzialem ze do emerytury to zostalem wysmiany

  • 15. Data: 2007-07-15 20:24:42
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > jak jakis czas temu bylem na rozmowie kwalifikacyjnej to pani zapytala
    > sie mnie jak dlugo mam zamiar
    > byc programista, jak powiedzialem ze do emerytury to zostalem wysmiany
    A ta paniusia ile miala lat i czym zamierzala zajmowac sie przed emerytura ?

  • 16. Data: 2007-07-16 06:09:21
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu jaQbek porozsypywal nastepujace haczki:
    > A ta paniusia ile miala lat i czym zamierzala zajmowac sie przed
    > emerytura ?

    Pewnie 20kilka i zamierzala znalezc bogatego meza, ktory ja utrzyma do
    emerytury ;)
    --
    badzio

  • 17. Data: 2007-07-16 08:22:19
    Od: Ris <r...@o...pl>

    On 14 Lip, 19:24, T...@h...com wrote:
> [...]
    > informatyka
    > gdzie on (ona) moze znalesc zatrudnienie, na jaki zawod programiscie

    Nale spojrze na rynek ameryka ski bo w Polsce 20 lat temu by PRL i
    programistów nie by o :) Przegl daj c takie zasoby w sieci jak
    www.theserverside.net, codeproject.com czy cho by zespó pisz cy
    windows mobile. Wida , e ludzie Ci raczej 20-latkami nie s .
    Osobi cie dziwi mnie to zjawisko jakie wytworzy o si w Polsce na
    temat wieku programistów. Kilka lat pracuje jako programista i mog
    powiedzie , e czym kto jest m odszy tym jego wiedza jest mniejsza.
    Oczywi cie delikwent ma przeogromne mniemanie o swoim geniuszu
    programistycznym, który w 99% przypadków jest a osny. Wniosek jest
    taki, e je eli firmy w Polsce wol zatrudnia ludzi przed 30 to
    nale y wyjecha , np. do Anglii, Irlandii, a tworzenie oprogramowania
    pozostawi ludziom, którzy przyjmuj c do wiadczonego programist
    patrz na jego wiek. Nale y takie firmy omija szerokim ukiem. Je li
    kto chce by programist to nim b dzie nawet po 50 roku ycia. Tylko
    w Polsce mo e by inaczej.
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2007-07-16 09:07:25
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Ris porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nale spojrze na rynek ameryka ski bo w Polsce 20 lat temu by PRL i
    > programistów nie by o :) Przegl daj c takie zasoby w sieci jak
    > www.theserverside.net, codeproject.com czy cho by zespó pisz cy

    Bez wzgledu na wiek, takiego postu nie powinienes wysylac. Moglbys go
    wyslac 'poprawnie'?

    --
    badzio

  • 19. Data: 2007-07-16 09:22:38
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > patrz na jego wiek. Nale y takie firmy omija szerokim ukiem. Je li
    > kto chce by programist to nim b dzie nawet po 50 roku ycia. Tylko

    No to ja powiem w ten sposób: jak już zostało w tym wątku powiedziane,
    są programiści i programiści. Ci pierwsi zajmują się konstruowaniem
    kolejnych serwisów w php i innymi rzeczami na tym poziomie. Ci drudzy,
    to serwisy naprawdę skomplikowane (jak allegro), lub rzeczy nowatorskie itd.

    I tak się z reguły składa, że 99% polskich firm (pomijając ich
    rozróżnienie wielkościowe i patrząc tylko na liczbę ogólną tych firm)
    zajmuje się rzeczami prostymi technologicznie i potrzebuje tej pierwszej
    grupy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 20. Data: 2007-07-16 09:55:49
    Od: Ris <r...@o...pl>

    On 16 Lip, 11:07, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > Patrze, patrze a tu Ris porozsypywal nastepujace haczki:

    > Bez wzgledu na wiek, takiego postu nie powinienes wysylac. Moglbys go
    > wyslac 'poprawnie'?

    Jeśli chodzi ci o polskie znaki to nie wiem dlaczego serwer grup
    dyskusyjnych google coś spieprzył.

    --
    Robert Sajdok (Ris)