PracaGrupypl.praca.dyskusje › oświadczenie o niekaralności

  • 1. Data: 2003-08-04 09:27:22
    Temat: oświadczenie o niekaralności
    Od: onet <o...@t...pl>

    oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

    czy takie oswiadczenie pisze się samemu, czy trzeba je potwierdzić
    oficjalnie w odpowiednim urzędzie?

  • 2. Data: 2003-08-04 09:30:26
    Temat: Re: oświadczenie o niekaralności
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
    >

    > czy takie oswiadczenie pisze się samemu, czy trzeba je potwierdzić
    > oficjalnie w odpowiednim urzędzie?

    Witam.
    Piszesz sam i to wystarczy. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-08-04 09:33:16
    Od: r...@r...pl

    onet <o...@t...pl> wrote:
    > oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
    >
    > czy takie oswiadczenie pisze się samemu, czy trzeba je potwierdzić
    > oficjalnie w odpowiednim urzędzie?

    nazwa sugeruje, ze jest to oswiadczenie (a nie zaswiadczenie).
    oswiadczenie, czyli Twoje wlasne twierdzenie pod ktorym sie podpisujesz.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-08-04 09:38:26
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    onet <o...@t...pl> napisał(a):

    > oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

    > czy takie oswiadczenie pisze się samemu, czy trzeba je potwierdzić
    > oficjalnie w odpowiednim urzędzie?

    O pelni praw - na 100% samemu. O niekaralnosci - na 99%, chyba ze pracodawca
    chce inaczej (choc nie wiem czy moze. Ale pewnie tak). Poszukaj na stronach
    Urzedu Sluzby Cywilnej, tam jest wzor takiego pisma, ktory zreszta kiedys tu
    wrzucalem.

    Pzdr
    ki

  • 5. Data: 2003-08-04 09:42:35
    Od: amfora <a...@w...org>

    onet <o...@t...pl> wrote:
    > oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
    > czy takie oswiadczenie pisze się samemu, czy trzeba je potwierdzić
    > oficjalnie w odpowiednim urzędzie?

    Temat powraca jak bumerang... Może by tak poguglać troszkę, co?
    Albo poklikać po stronie USC, skoro już tam ofert pracy szukasz...

    http://www.usc.gov.pl/pl/urzad/Jak_znalezc_prace.htm

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 6. Data: 2003-08-04 10:08:12
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    Dobrze ,że nie Sądowy dokumencik o niekaralności.. .bo za pieczątke płaci
    się 50zł (Sąd w Gdańsku...)

    Makaron von Knedelek

  • 7. Data: 2003-08-04 11:56:10
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Makaron von Knedelek wrote:
    > płaci się 50zł (Sąd w Gdańsku...)

    Oplata ta jest identyczna w calym kraju.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 8. Data: 2003-08-04 16:32:41
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    > Oplata ta jest identyczna w calym kraju.
    > --
    > Pozdrawiam.
    > onsok

    Możliwe, nie znam się na cennikach sądowych
    Dlatego,dla pewności dodałem miejsce