PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie

  • 1. Data: 2003-08-03 17:32:09
    Temat: umowa zlecenie
    Od: "gerwazy" <g...@w...pl>

    Witam

    Dostałem zlecenie na umowę zlecenie na wykonanie serwisu internetowego.
    Ostatnio ktoś mi powiedział że jest to dzieło artystyczne(grafika, flash)
    więc potrącony zostanie odemnie mniejszy podatek (bodajże 50% z 19% kwoty
    zlecenia)

    Czy to prawda. Jak sądzicie. Jak mogę zmniejszyć kwotę podatku?

    Pozdrawiam
    gerwazy

  • 2. Data: 2003-08-04 07:39:01
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    gerwazy napisał:

> [...]
    > zlecenia)
    >
    > Czy to prawda. Jak sądzicie. Jak mogę zmniejszyć kwotę podatku?

    Do dzieł artystycznych to musisz byc chyba na odpowiedniej liście
    twórców Ministerstwa Kultury. Ale do UMOWY O DZIEŁO [nie zlecenia] to
    juz możesz zastartować. ;)

    Flyer