PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlecenie

  • 1. Data: 2003-08-03 20:26:29
    Temat: zlecenie
    Od: "gerwazy" <g...@w...pl>

    Witam

    Dostałem zlecenie na umowę zlecenie na wykonanie serwisu internetowego.
    Ostatnio ktoś mi powiedział że jest to dzieło artystyczne(grafika, flash)
    więc potrącony zostanie odemnie mniejszy podatek (bodajże 50% z 19% kwoty
    zlecenia)

    Czy to prawda. Jak sądzicie. Jak mogę zmniejszyć kwotę podatku?

    Pozdrawiam
    gerwazy

  • 2. Data: 2003-08-04 06:19:11
    Temat: Re: zlecenie
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    ...a dokładniej 20% z 50%, jeśli przekazujesz zleceniodawcy
    prawo majątkowego zarządzania Twoim dziełem (jeśli nosi ono
    miano własnej pracy twórczej).

    Maciek

  • 3. Data: 2003-08-04 16:39:50
    Od: "gerwazy" <g...@w...pl>

    Witam

    > ...a dokładniej 20% z 50%, jeśli przekazujesz zleceniodawcy
    > prawo majątkowego zarządzania Twoim dziełem (jeśli nosi ono
    > miano własnej pracy twórczej).

    Nie za bardzo wiem o co teraz chodzi.

    Czyżby oto że zamist 19% potrącane jest tylko 10%.

    Jaka powinna być treść umowy, aby ta sytuacja miała miejsce.