PracaGrupypl.praca.dyskusje › organizacja produkcji - ile?

  • 1. Data: 2005-05-09 20:13:27
    Temat: organizacja produkcji - ile?
    Od: "iwonsien" <i...@w...pl>

    Witam!
    Niedługo kończe studia na PW, kierunek inżynieria produkcji. Pracy chce
    szukać "w zawodzie".
    Moje jedyne doświadczenie w branży to trzymiesięczne praktyki (ale
    konkretne, a nie przesiedziane w koncie :-) ). Oprócz tego praca dorywcza
    przez całe studia, ale nie związana z zawodem.
    Wiem że teraz często na rozmowach pada pytanie o zarobki. I w związku z tym
    mam pytanie: ile moge sobie "zażyczyć" na rozmowie?
    Dodam, że pracy będę szukać w Warszawie i okolicach.
    Pozdrawiam.
    Iwona

  • 2. Data: 2005-05-10 16:21:19
    Temat: Re: organizacja produkcji - ile?
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > koncie :-) ).

    a co to jest kont?

  • 3. Data: 2005-05-10 23:59:34
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    > a co to jest kont?

    przeca wiadomo ,że chodzi tu o kont bankowy ;-))

    zdrowaśki

  • 4. Data: 2005-05-11 00:35:33
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Nied?ugo ko?cze studia na PW, kierunek in?ynieria produkcji. Pracy chce
    >szuka? "w zawodzie".

    powodzenia... ja szukam juz w tym zawodzie 1,5 roku :P

    > koncie :-) ).
    >Wiem ?e teraz cz?sto na rozmowach pada pytanie o zarobki. I w zwi?zku z tym
    >mam pytanie: ile moge sobie "za?yczy?" na rozmowie?

    hmm - to zalezy w jakim banku masz to konto :P

    a tak serio to na poczatku nie licz na wiecej niz minimalna stawke...
    teraz to kazdy pracodawca jak juz zatrudnia to chce sobie zatrudnic
    taniego absolwenta (a najlepiej darmowego stazyste z UP)

    Canoe
    "mielahisvuohta - a state of mind where your mind is disconnected"