PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 131. Data: 2004-05-14 12:00:00
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Święte słowa, Przemek. Gdyby szanowni pracodawcy zechcieli namówić
    >swoich pracowników lub samych siebie by przed wysłaniem ogłoszenia
    >poświecili 2-3 minuty na zapoznanie się z zasadami publikacji
    >(wysyłam je co miesiąc na grupę, żeby jeszcze łatwiej było trafić)
    >moderacja nie zajmowałaby 1,5h dziennie tylko 15 minut i mogłaby się
    >odbywać codziennie. Ale tak to już jest, że wymaga się wszystkiego
    >od wszystkich, tylko nie od samego siebie.
    To zbyteczne na publicznych niusach. Tysiące grup funkcjonuje bez tego. Jeśli
    ktoś naprawdę chce dać ogłoszenie o pracę to wystarczy opublikować co ma.

  • 132. Data: 2004-05-14 12:02:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Skomercjalizowaniem grupy pl.praca.oferowana i 'zintegrowaniem' jej z
    >komercyjnym serwisem praca.pl
    Na jakiej podstawie właściwie tak twierdzisz ?

  • 133. Data: 2004-05-14 12:02:22
    Temat: Re: opnienia na p.p.oferowana
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Konik Bujany <k...@p...invalid> wrote:
    > Skoro do opublikowania artykułu na dowolnej grupie jakoś nie potrzeba
    > faq to czemu na tej miałoby być inaczej ?

    Ile razy mozna Ci mowic, ze na niusach nie pisze sie w HTMLu?!?!?!

    http://www.PRnews.pl

  • 134. Data: 2004-05-14 12:04:00
    Temat: Re: opóŸnienia na p.p.oferowana
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >akurat totalne pudlo.
    Skąd wiesz co będzie jutro ?

  • 135. Data: 2004-05-14 12:52:41
    Od: g...@p...onet.pl

    > Masz problem z rozumieniem tekstu pisanego.

    czyzby?

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&th
    =e52ff5dc4ff90605&seekm=c63pot%24kjs%241%40news.onet
    .pl#link1

    masz klopoty z pamiecia.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 136. Data: 2004-05-14 13:02:39
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia 14 May 2004 13:43 +0200, HTML-owy osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "Konik Bujany" <k...@p...invalid> w wiadomosci
    <6u9mtk$tb1$4@localhost> napisal/a:

    >Sam se pisz i działaj :-)

    Ja zmian nie chce, jest dobrze dla mnie :P

    >To co, zamkniemy grupę bo moderator może akurat być związany z jakąś firmą ?

    Przeczytaj jeszcze raz i postaraj sie zrozumiec. Jak juz sie uda to dopiero
    cos pisz, tymczasem PLONK Turlanku.

    Przemek

  • 137. Data: 2004-05-14 13:06:21
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia 14 May 2004 14:52:41 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem g...@p...onet.pl w wiadomosci
    <3...@n...onet.pl> napisal/a:

    >czyzby?
    >
    >http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&t
    h=e52ff5dc4ff90605&seekm=c63pot%24kjs%241%40news.one
    t.pl#link1

    >masz klopoty z pamiecia.

    A teraz poszukaj artykulu w gazetach z tego tygodnia, gdzie
    sad/prokuratura(?) oznajmily, ze pisanie pracy nie jest przestepstwem.
    Sprawa bodajze w Krakowie. ICMTZ? ;-)

    Przemek

  • 138. Data: 2004-05-14 13:11:16
    Temat: Re: opó 1/4 nienia na p.p.oferowana
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Konik Bujany wrote:
    > dzis slysze ze Pan PM pracuje dla Agory :-D
    > jutro sie dowiem ze obecny moderator moze dla Biura Ogloszen
> [...]

    eh wiem i juz.
    m.

  • 139. Data: 2004-05-14 14:08:37
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: "Veetold" <v...@v...pl>

    < Użytkownik "Konik Bujany" <k...@p...invalid> napisał w wiadomości
    <NIESKREPOWANY I SZYBKI DOSTEP DO OGLOSZEN Z PRACA.
    <Mała lekcja z netykiety:
    <1. Odpowiada się pod, a nie nad.
    <2. Tnie się cytaty.
    <3. Nie używa się caps-locka.
    <Ty chyba chcesz by ktoś nauczył Cię dobrego wychowania

    <A teraz meritum - pokaż proszę umowę w której ktoś Ci zagwarantował dostęp
    <do Usenetu, grupy pl.praca.oferowana i określony jest w niej czas
    ukazywania
    <się ogłoszeń.
    <Niusy są publiczne. Tak jak administrator konkretnego serwera uznał
    moderowanie za potrzebne tak teraz może zmienić <zdanie. Raczej nie
    przekonasz mnie bym powierzył moderowanie Tobie.

    Koniku Bujany....
    Ty sie chyba nudzisz...
    Siedzisz na krzeselku, bujasz sie i wypisujesz jakies glupoty po tym jak
    watek sie juz skonczyl - odkrywajac to co dawno odkryte.
    A sam:
    - wysylasz na grupe posta w formacie html...
    - uzywasz polskich znakow (grupowi "konserwatysci" tak nie robia)

    Wlasciwie nie chce mi sie z Toba "gadac".

    Bujaj sie dalej.

  • 140. Data: 2004-05-14 15:27:56
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    no właśnie .. czym? ...
    Skomercjalizowaniem grupy pl.praca.oferowana i 'zintegrowaniem' jej z
    komercyjnym serwisem praca.pl
    Na jakiej podstawie właściwie tak twierdzisz ?

    Twierdzi tak na podstawie umiętności wyciągania wniosków. Tyle, że aktualna
    zapaść pracy.oferowanej jest, niezależnie od przyczyny właśnie na korzyść
    takiej komerchy jak praca.pl.