PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-13 12:36:57
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "libra" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns94E890106EA20omi@127.0.0.1...

    > nie przesadzaj. ja w jednym dniu dostalem blisko 100 zgloszen. wiec na
    > co tu czekac, na 100 w nastepnym dniu? tym bardziej jak sprawa pilna.
    > poza tym, sa sytuacje w ktorych pracownik jest potrzebny od zaraz, nie
    > mowiac juz o tym, ze mozna czekac na ogloszenie na p.p.o ponad tydzien
    > i wtedy z czasu zostawionego na rekrutacje zostaje niewiele. tak wiec
    > twoje ironia jest nie na miejscu.

    Jest całkowicie na miejscu (oczywiście ironia)
    W dobrym tonie jest zaznaczyć w anonsie datę jego ważności.
    Nie tylko z szacunku dla instytucji anonsu jako takiego, ale także
    z szacunku dla ludzi aplikujących. A to, że dostajesz 100 czy też
    200 odpowiedzi w pierwszym dniu, nie może być powodem lekceważenia.

    Poza tym opieranie się o jedno medium ogłoszeniowe, w sytuacji gdy
    pracownik potrzebny jest od zaraz, świadczy źle o pracodawcy
    (źle rozplanował urlopy, źle rozplanował zadania do realizacji itepe.).
    I zwalanie całej winy na newsy (bo ja wysłałem a oni nie umieścili)
    jest ŻENUJĄCE.
    L.