PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-13 13:42:50
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janek <sqnx@(wytnij)op.pl> wrote:

    > a ja z ciekawosci zapytam - ta grupa nie jest moderowana, ile tu spamu ?

    Co ma wspólnego ta grupa z ppo?

    > zawsze mnie to meczy i jest podejrzane jesli ktos cenzuruje
    > (taki juz mam ciasny mozg ze sie doszukuje drugiego dna)

    Może nie powinieneś w takim razie korzystać z Usenetu?

    > dzis slysze ze Pan PM pracuje dla Agory :-D

    I?

    > jutro sie dowiem ze obecny moderator moze dla Biura Ogloszen albo posrednika
    > z pracy :-D

    I? Co w związku z tym? Jeśli ktoś wykonuje zadanie moderatora prywatnie i w
    sposób społeczny?
    Jeśli masz jakieś konkretne zastrzeżenia _metyrotyczne_ do moderatora
    związane z puszczeniem/zatrzymaniem ogłoszenia - chętnie posłucham.
    Na razie próbujesz coś insynuować, ale sam chyba nie wiesz jeszcze co.

    --
    Przemysław Maciuszko