PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-13 14:32:41
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    koctyxa <m...@s...is> wrote:

    > Nie mam pojęcia, moderatorem nie byłem nigdy. Ale dlaczego akurat mutt,
    > pozwól, że powtórzę pytanie.

    Bo jest szybszy i wydajniejszy niż pine :>

    > Sprawdzić, czy w treści wiadomości są znaki ASCII (32 do 127 cjt.)
    > + polskie, do tego nagłówek odpowiedni.

    Eh. Naprawdę - to nie jest takie proste.

    > Jeśli moderator nie może zmieniać tekstu wiadomości, to: może ją
    > zmienić, wysłać zmienioną do ogłoszeniodawcy i poprosić go o akceptację
    > zmian. Może tochę przekombinowane?

    Właśnie. Zdaje się, że już rozmawialiśmy w tym wątku o tym ile jest roboty
    ze sprawdzaniem/obrabianiem ogłoszeń? Dlaczego moderator ma robić coś
    jeszcze za wysyłającego? Może ma w ogóle sam tworzyć ogłoszenia? :/

    --
    Przemysław Maciuszko