PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-13 12:09:42
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    libra napisał(a):

    > współczuję właścicielowi firmy w której proces rekrutacji
    > nowego pracownika trwa 1 (słownie jeden) dzień.
    > I to na zamieszczenie ogłoszenia, zebranie aplikacji, przesianie
    > ich i wybranie pracownika. Choć pewnie da się jeszcze krócej
    > np w letnich pracach polowych:
    > Gospodarz mówi: 2 PLN za kobiałkę/kg/skrzynkę, a pracownik mówi ok
    > 15 minut i po rekrutacji ;-)))

    nie przesadzaj. ja w jednym dniu dostalem blisko 100 zgloszen. wiec na
    co tu czekac, na 100 w nastepnym dniu? tym bardziej jak sprawa pilna.

    poza tym, sa sytuacje w ktorych pracownik jest potrzebny od zaraz, nie
    mowiac juz o tym, ze mozna czekac na ogloszenie na p.p.o ponad tydzien
    i wtedy z czasu zostawionego na rekrutacje zostaje niewiele. tak wiec
    twoje ironia jest nie na miejscu.

    pozdrawiam

    --
    nrm