PracaGrupypl.praca.dyskusje › opinie o juice plus

  • 1. Data: 2009-07-22 09:16:22
    Temat: opinie o juice plus
    Od: "aniulka" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam, słyszał ktoś o tej firmie, o pracy w niej? proszę o opinie!!!

  • 2. Data: 2009-07-25 14:12:33
    Temat: Re: opinie o juice plus
    Od: "Kamil K" <Kamil.K_JuicePlus@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Witam, jestem partnerem tej i moge odpowiedzieć na kilka pytań, prosił bym o kontakt
    na maila K...@i...pl

  • 3. Data: 2013-10-26 14:09:39
    Od: b...@g...com

    Pytanie dawno temu postawione, jednak obecnie bardziej aktualne. Juice Plus+ rozwija
    się w Polsce, ale nadal powoli. Ceny są stosunkowo wysokie dla przeciętnego Polaka,
    jednak jeśli kogoś stać, to powinien być zadowolony z efektów spożywania tego
    produktu.

    Trochę opinii sportowców można znaleźć na
    http://bodyrelax.pl/opinie-sportowcow-o-juice-plus/

    Na podanej stronie jest też możliwość wydrukowania formularza zamówienia (podane są
    ceny za 4-miesięczny pakiet odżywek).

    Wg mnie produkt ok, przyszłościowy i na pewno dobry, lecz nie dla każdego (cena).

  • 4. Data: 2013-10-26 14:14:13
    Od: m...@g...com

    Ostatnio pojawił się również filmik na youtube w języku polskim przedstawiający
    produkcję Juice Plus i kilka istotnych informacji nt. produktu.
    http://www.youtube.com/watch?v=CAqO-oEAL8Q

  • 5. Data: 2013-10-27 11:44:43
    Od: a...@g...com

    Można zamówienie również złożyć korzystając z linku na stronie www.juiceplus.sklep.pl

  • 6. Data: 2013-10-27 13:40:00
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2013-10-27 11:44, a...@g...com pisze:
    > Można zamówienie również złożyć korzystając z linku na stronie
    www.juiceplus.sklep.pl

    Domyślam się, że są to produkty przeznaczone dla analfabetów no i że
    chętnych nie ma, bo gdyby było inaczej to nie było by tu nachalnej
    kryptoreklamy.

  • 7. Data: 2013-10-28 14:30:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-27 13:40, ktos pisze:

    > Domyślam się, że są to produkty przeznaczone dla analfabetów no i że
    > chętnych nie ma, bo gdyby było inaczej to nie było by tu nachalnej
    > kryptoreklamy.

    To na usenecie są analfabeci? :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-07-03 09:26:28
    Od: w...@g...com

    Witam

    JUICE PLUS+
    w pigułce:

    Juice PLUS+ to skoncentrowane, świeżo zebrane, przetworzone Wybrane owoce, warzywa i
    owoce jagodowe.

    Juice PLUS+ nie zawiera

    glutenu
    laktozy
    sztucznych aromatów i barwników
    stabilizatorów chemicznych

    Kapsułki Juice PLUS+ podlegają stałej kontroli INSTYTUTU FRESENIUS SGS.

    Osobiście jestem nim zachwycona i gorąco polecam dla tych którzy dbają o swoje
    zdrowie i dobre samopoczucie !!!!

    Więcej o Juice Plus znajdziesz na mojej stronce facebook :wiecej niz dieta
    lub pisząc emaila do mnie w...@g...com
    Z chęcią odpowiem o korzyściach związanych ze stosowaniem produktów Juice Plus:)

    Pozdrawiam
    Gosia

  • 9. Data: 2015-07-06 17:54:37
    Od: ktos <k...@n...pl>

    1. to jest grupa do wyłącznego użytku osobnika o wielu nickach, ostatnio
    platformowe głupki. Inni mogą tylko z nim polemizować.

    2. Nawet jeśli nie akceptujesz powyższego to co skoncentrowane jagody
    mają do tematyki grupy?

    3. Czy w tym koncentracie są może jagody brazylijskie?
    Pytam z ostrożności, bo czytałem wypowiedź faceta, który kupił
    buteleczkę soku z tych jagód, po wypiciu pierwszej dawki dostał
    rozstroju żołądka, a że buteleczka kosztowała 120 zł i szkoda mu było to
    wylać, to wlał psu do miski. Pies spróbował i go pogryzł.

  • 10. Data: 2015-07-06 18:57:53
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2013-10-26 o 14:09, b...@g...com pisze:
> [...]
    ceny za 4-miesięczny pakiet odżywek).

    > Wg mnie produkt ok, przyszłościowy i na pewno dobry, lecz nie dla każdego (cena).

    Karol, ktoś do ciebie :-)