PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia - jaki długi kiedy druga umowa jest na nieokreślony czas?

  • 1. Data: 2004-05-27 21:32:09
    Temat: okres wypowiedzenia - jaki długi kiedy druga umowa jest na nieokreślony czas?
    Od: "michalin" <s...@t...pl>

    witam
    miałem pierwszą umowę na okres 6 m-cy, kolejna jest na czas nieokreślony,
    minęło 1,5 miesiąca od początku umowy na czas nieokreślony, chcę ją
    wypowiedzieć i w związku z tym mam pytanie - czy okres wypowiedzenia będzie
    wynosić 1 miesiac czy 2 tygodnie? Czy do stażu pracu u pracodawcy, który ma
    wpływ na długość okresu wypowiedzenia wlicza się cały okres zatrudnienia czy
    tylko okres zatrudnienia na umowę na czas niokreślony (w moim przypadku).
    pozdrawiam
    anjr

  • 2. Data: 2004-05-28 05:14:11
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > tylko okres zatrudnienia na umowę na czas niokreślony (w moim przypadku).

    Liczy się cały okres zatrudnienia. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-06-03 10:00:28
    Od: "Leokadia Rybczyńska" <l...@d...pl>

    czas nieokreślony,
    - czy
    tygodnie? Czy do stażu pracu
    długość okresu wypowiedzenia wlicza się
    czy
    moim przypadku).

    > Liczy się cały
    okres zatrudnienia. Pozdrawiam.

    > --
    > Wysłano z serwisu
    OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    Cały okres zatrudnienia się liczy .
    Długość okresu wypowiedzenia to:
    1 miesiąc przy zatrudnieniu co
    najmniej 6 miesięcy ( u danego pracodawcy)
    3 miesiące przy
    zatrudnieniu co najmniej 3 lata.
    ( art 36 Kodeksu Pracy) pozdrawiam