PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurs instruktorow nauki jazdy.

  • 1. Data: 2004-05-27 17:27:04
    Temat: Kurs instruktorow nauki jazdy.
    Od: "Dominik" <j...@N...pl>

    Witam,
    Moze to po czesci spam, ale firma w ktorej pracuje organizuje kurs
    dajacy uprawnienia instruktora nauki jazdy. Z tego co wiem te kursy nie
    odbywaja sie zbyt czesto, takze jest okazja zeby zdobyc dodatkowe
    kwalifikacje :-). Jezeli ktos bylby zainteresowany prosze o kontakt a
    sluze informacjami.
    Pozdrawiam,
    Dominik

    ps. Prosze uwazac na pulapke antyspamowa w moim adresie mailowym

  • 2. Data: 2004-05-28 13:37:59
    Temat: Re: Kurs instruktorow nauki jazdy.
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Moze to po czesci spam, ale firma w ktorej pracuje organizuje kurs
    > dajacy uprawnienia instruktora nauki jazdy.

    Byłoby rozsądnie zaznaczyć, w jakim miescie ów kurs ma miejsce.

    Wojtek