PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia a zwolnienie chorobowe ??

  • 1. Data: 2004-06-01 08:22:54
    Temat: okres wypowiedzenia a zwolnienie chorobowe ??
    Od: "Sarna" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl>

    Witam

    Bedąc na okresie wypowiedzenia umowy o prace czy moge isc na zwolnienie, np.
    3 dni przed koncem okresu wypowiedzenia (tak by dalej opiekowal sie mna
    Zaklad...- nie mam prawa do zasilku)??

    Dzieki za odpowiedz.
    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2004-06-01 18:11:29
    Temat: Re: okres wypowiedzenia a zwolnienie chorobowe ??
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > 3 dni przed koncem okresu wypowiedzenia (tak by dalej opiekowal sie mna

    Jak otrzymasz zwolnienie to możesz, tylko że to jest naciąganie. Pozdrawiam.