PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenia "dam prace" › Re: ogloszenia "dam prace"
    From: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogloszenia "dam prace"
    Date: Tue, 30 Mar 2004 17:53:24 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Tue, 30 Mar 2004 13:14:22 +0200, gdy "libra"
    <l...@o...pl> napisał:

    >Może to być jednoosobowa firma headhunterska? Co się dość często zdarza.
    >Poza tym ja również nie mam komercyjnego adresu www i e-mail.
    >A powód jest prosty. Internet nie jest aż tak dobrym medium reklamowym
    >jak wydaje się specom od sprzedaży tego typu usług. Tak więc na razie nie
    >inwestuję.

    Konto mailowe to od 30zl rocznie. W cenie masz najczęściej porządną
    ochronę antyspamową i antywirusową. Konto www za 200zł jest już bardzo
    przyzwoite, czasami trzeba dokupić domenę, ale nie jest to obowiązkowe.

    A jeden kontrakt zyskany dzięki reputacji widocznej w sieci zwróci Ci
    koszty.

    Gdy (w dyskusji na p.c.w) wszedłem sobie na Twoją stronę i zauważyłem
    "domową" domenę - automatycznie mnie to jako potencjalnego klienta
    do Ciebie zraziło (mimo, że portfolio robi wrażenie). Jeśli projektanta
    nie stać na 200zł na konto, to widać nie ma zbyt wielu klientów....

    >Wysyłasz swoje CV = dajesz komuś swój adres mailowy.
    >Dlatego tez jeśli w ofercie nie ma konkretnych danych firmy (mozliwych do
    >sprawdzenia przed wysłaniem maila) to korzystam z maila rezerwowego
    >i podaję tylko swoje imię lub nick. Zazwyczaj kilka dni po wysłaniu zostaję
    >zsypany wszelkiego rodzaju spamem i już wiem o co biega.

    Jeśli ktoś nie podaje danych, to albo ma coś do ukrycia albo po
    prostu... nie zdaje sobie sprawy z tego, jak mało wiarygodna jest jego
    propozycja.

    Robert