PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa

  • 1. Data: 2005-09-09 11:18:19
    Temat: Re: odprawa
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    i nie znajdziesz.

    kp definiuje "okres wypowiedzenia", gdzie przy dwóch latach zatrudnienia
    pracujesz + miesiąc od końca miesiąca w którym zostało złożone
    wypowiedzenie. i papa

  • 2. Data: 2005-09-10 07:10:02
    Temat: odprawa
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Witam,

    Czy jeśli pracownik który przepracował 2 lata w firmie złoży
    wypowiedzenie umowy o pracę z zachowaniem terminu wypowiedzenia (był
    zatrudniony na czas nieokreślony od roku, a wcześniej umowy na czas
    określony) to czy należy się mu jakaś odprawa pieniężna? szukam w KP i
    nic nie znajduje, a wydaje mi się że było coś takiego.

    JX

  • 3. Data: 2005-09-10 07:44:04
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    JackyX napisał(a):

> [...]
    > zatrudniony na czas nieokreślony od roku, a wcześniej umowy na czas
    > określony) to czy należy się mu jakaś odprawa pieniężna?

    Nie.

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/

  • 4. Data: 2005-09-10 07:53:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 10 Sep 2005 09:10:02 +0200, "JackyX"
    <j...@g...pl> zakodował:

    Nie, nie należy się.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2005-09-11 18:35:16
    Od: <a...@n...pl>

    Użytkownik "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > określony) to czy należy się mu jakaś odprawa pieniężna? szukam w KP i
    > nic nie znajduje, a wydaje mi się że było coś takiego.

    Odprawę trzeba sobie wynegocjować. To nie jest coś co się należy zgodnie z
    kodeksem.
    Najczęściej odprawę dostaje się jednak przy dłuższym stażu pracy i na
    wyższych stanowiskach.

    Asia

  • 6. Data: 2005-09-12 20:02:57
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 11 Sep 2005 19:35:16 +0100,
    <a...@n...pl> zakodował:

    >Odprawę trzeba sobie wynegocjować.

    LOL
    Słyszałaś o Ustawie o szczególnych zasadach rozwiązywania z
    pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników

  • 7. Data: 2005-09-12 22:25:52
    Od: "Cahir" <c...@t...op.pl>

    Użytkownik "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > określony) to czy należy się mu jakaś odprawa pieniężna? szukam w KP i
    > nic nie znajduje, a wydaje mi się że było coś takiego.

    Tak, ale tylko przy zwolnieniu procownika z przyczyn zależnych od
    pracodawcy.

    Cahir