PracaGrupypl.praca.dyskusje › HELP. Jak załatwić urlop

  • 1. Data: 2005-09-09 08:36:16
    Temat: HELP. Jak załatwić urlop
    Od: Tomek<p...@p...onet.pl>

    Witka

    Wykombinowal mi sie wyjazd w gory na pare dni. Mam jeszcze 7 dni urlopu, ale wiem ze
    kierownik nie bedzie ich mi chcial dac bo "trzeba pisac projekt". Co z tym fantem
    zrobic ?
    Nie pojde do lekarza bo bylem wczoraj i to rozwiazanie na pewno nie wchodzi w gre.
    Gdybym wcisnal kit ze jade na pogrzeb to kaza przyniesc skrocony akt zgonu (przeciez
    nie zabije cioci dla kwitka).

    Na zadanie nie wiem czy tak mozna.

    Ma ktos jakis pomysl ?

    Tomek

  • 2. Data: 2005-09-09 09:08:28
    Temat: Re: HELP. Jak załatwić urlop
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kombinujesz na sile, pod prad, ktos inny powie ze pod włos.
    Lubisz ryzykowac? Ok, postaw wiec na szali swoja prace i wszystko co z
    niej wynika dobrego dla Ciebie, po drugiej stronie postaw wyjazd gory.
    Przyjmujemy wersje, ze tak zakombinujesz z oracodawcą, że ten Cie wykopie.
    Jesli nasz te pracę w dupie, albo jestes wielki gość i złapiesz inną w
    kilka chwil..., baw sie dobrze na tej wycieczce.
    Jesli jednak nie...
    Wybieraj.

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 3. Data: 2005-09-09 16:59:25
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jesli nasz te pracę w dupie, albo jestes wielki gość i złapiesz inną w
    > kilka chwil..., baw sie dobrze na tej wycieczce.

    Kolego.... bredzisz nie znajac sytuacji. Moja firma mnie nie zwolni, tego
    jestem pewien. To ze praca ta jest mi obojetna to jeszcze inna sprawa.
    Prosze was teraz... nie dyskutujcie o tym bo mam w firmie naprawde bardzo
    komfortowa sytuacje (jak nikt). Podpowiedzcie mi tylko co powiedziec tepemu
    jak zelazko kierownikowi zeby nie mial skrupolow przed zatrzymywaniem mnie w
    firmie.

    Tomek

    P.S. Poszukiwania dla wszystkich poszukujacych pracy oraz dla pracujacych.
    Aha.... oraz dla zatrudniajacych ;-)

  • 4. Data: 2005-09-09 17:04:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Plissken [Fri, 9 Sep 2005 18:59:25 +0200]:

    > zeby nie mial skrupolow przed zatrzymywaniem mnie w firmie.

    Zdaje sie, ze problem wynikal (pierwszy post) wlasnie z tego,
    ze on juz nie ma skrupulow przed zatrzymywaniem Cie w firmie...?

    Kira

  • 5. Data: 2005-09-09 19:18:49
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dfrhic$5jo$1@news.onet.pl Tomek

    > Wykombinowal mi sie wyjazd w gory na pare dni. Mam jeszcze 7 dni urlopu,
    > ale wiem ze kierownik nie bedzie ich mi chcial dac bo "trzeba pisac
    > projekt". Co z tym fantem zrobic ?
    Jeśli nie wykorzystałeś wszystkich 4 dni urlopu na żądanie to możesz to
    zrobić teraz.
    Jest to zgodne z prawem pracy

    Jotte

  • 6. Data: 2005-09-09 19:42:10
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    > Jeśli nie wykorzystałeś wszystkich 4 dni urlopu na żądanie to możesz to
    > zrobić teraz.
    > Jest to zgodne z prawem pracy

    Uhm tak. Ale czy moge zadzwonic w czwartek rano i powiedziec "Prosze o dwa
    dni urlopu na zadanie" ?? Czy bede musial poleciec w kulke i zadzwonic raz w
    czwartek i raz w piatek ??

    Tomek

  • 7. Data: 2005-09-09 19:48:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dfsoig$77h$1@news.onet.pl Plissken

    > Uhm tak. Ale czy moge zadzwonic w czwartek rano i powiedziec "Prosze o
    > dwa dni urlopu na zadanie" ??
    Nie, nie musisz prosić, to jest urlop na _żądanie_. Musisz poinformować
    najpóźniej w dniu rozpoczęcia urlopu w tym trybie.

    > Czy bede musial poleciec w kulke i
    > zadzwonic raz w czwartek i raz w piatek ??
    Przyznam szczerze, że nie wiem. Ale wg mnie powiadomienie telefoniczne jest
    troche ryzykowne - potrafisz je w razie czego udowodnić? Ja bym raczej
    wystosował informację w postaci pisma oficjalnego (na książkę) z podaniem
    dat tych 2 dni.

    Jotte

  • 8. Data: 2005-09-09 22:32:54
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    > W wiadomości news:dfsoig$77h$1@news.onet.pl Plissken
    > Nie, nie musisz prosić, to jest urlop na _żądanie_. Musisz
    poinformować
    > najpóźniej w dniu rozpoczęcia urlopu w tym trybie.

    Tutaj są różne interpretacje. Nie zawsze pracodawca musi udzielić
    urlopu. Jeżeli ma ważne powody może odmówić. A tutaj takim powodem może
    być projekt do wykonania, bo co by było gdyby jednego dnia wszyscy
    pracownicy zażądali urlopu...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 9. Data: 2005-09-09 22:43:11
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dft2ko$n7i$1@node3.news.atman.pl Nikiel ;-)
    <n...@p...fm> pisze:

    > poinformować
    > Tutaj są różne interpretacje. Nie zawsze pracodawca musi udzielić
    > urlopu. Jeżeli ma ważne powody może odmówić.
    Można mu nie dać szansy odmowy. Pracownik nie musi tego negocjować ani
    prosić o zgodę. Zgodnie z KP ma powiadomić, że wykorzystuje urlop w tym
    trybie.

    > A tutaj takim powodem może
    > być projekt do wykonania, bo co by było gdyby jednego dnia wszyscy
    > pracownicy zażądali urlopu...
    Znam komentarz, że skorzystanie z tego uprawnienia nie może dezorganizować
    pracy zakładu, ale - cóż to znaczy, i jak udowodnić po czasie?

    Jotte

  • 10. Data: 2005-09-10 02:48:42
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Tomek<p...@p...onet.pl> wrote in news:dfrhic$5jo$1@news.onet.pl:

> [...]
    > wczoraj i to rozwiazanie na pewno nie wchodzi w gre. Gdybym wcisnal
    > kit ze jade na pogrzeb to kaza przyniesc skrocony akt zgonu (przeciez

    moja ocena (ktora oczywiscie moze dla Ciebie nic nie znaczyc):
    jestes po prostu nieodpowiedzialny; nie wiem jaki masz tam rytm
    pracy, ale chyba sam sie na niego zgodziles; skoro wiedziales
    ze beda Ci czasami wypadac takie nieoczekiwane wyjazdy, to mogles
    sobie poszukac takiej pracy, zeby nie stanowilo to problemu;
    a z tym kombinowaniem z wymyslaniem pogrzebu: to nie jest nawet
    na poziomie na gimnazjum;

    adas;