PracaGrupypl.praca.dyskusje › dylemat z "Euro-Finanz"?

  • 1. Data: 2005-09-09 10:54:09
    Temat: dylemat z "Euro-Finanz"?
    Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl>

    Dostalam propozycje dodatkowej pracy w firmie Euro-finanz (doradztwo
    finansowe i uslugi w zakresie inwestycji i lokat kapitalu, sp. zo.o.).
    Warunki niezle, wszystko brzmi pieknie ale... No wlasnie - zycza sobie wplaty
    100,-zł na poczet przyszlego szkolenia (2/3 ma finansowac firma). Mam
    dylemat - to normalne czy probuja zrobic w balona?

  • 2. Data: 2005-09-09 11:11:39
    Temat: Re: dylemat z "Euro-Finanz"?
    Od: Rafal Skoczylas <n...@s...org>

    On Fri, 9 Sep 2005 10:54:09 +0000 (UTC), Reniaszka wrote:
> [...]
    > wplaty 100,-zł na poczet przyszlego szkolenia (2/3 ma finansowac firma).
    > Mam dylemat - to normalne czy probuja zrobic w balona?

    Jeżeli pracodawca oczekuje z góry jakichś wpłat, to sprawa śmierdzi.

    Możesz poprosić, żeby odliczyli Ci to od pierwszego wynagrodzenia.
    Będzie to trochę niepoważne, ale to oni zaczęli, więc nie musisz mieć
    z tego powodu kompleksów. ;)

    PS Cienko to widzę. Wygląda na technikę odwołującą się do zaangażowania.
    n.
    --
    Łatwiej powiedzieć "nie" na początku, niż na końcu. -- Leonardo da Vinci

  • 3. Data: 2005-09-09 11:26:38
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Reniaszka [Fri, 9 Sep 2005 10:54:09 +0000 (UTC)]:

    > Dostalam propozycje dodatkowej pracy w firmie Euro-finanz

    Kanciarze. Trzymaj sie z daleka. Aczkolwiek, jesli masz
    cokolwiek wspolnego z finansami, polecam pojscie na grupowa
    rozmowe kwalifikacyjna -- takiego kabaretu za darmo jeszcze
    nie widzialas, zapewniam :))

    Kira

  • 4. Data: 2005-09-09 13:49:51
    Od: "madspirit" <w...@W...gazeta.pl>

    szukałem pracy i też na nich trafiłem...
    nie byłem na płatnym szkoleniu
    widzi mi się że jeśli Cię przyjmą to Twoim głównym zajęciem będzie szukanie
    chętnych do pracy (np. poprzez ogłoszenie w gazetach) - w poznańskich
    gazetach ok 20 ogłoszeń z pracą to ludzie od nich
    ostatnio szukali ludzi do analizy finansowej, ale babka po odebraniu
    telefonu i pytaniu o konkretną pracę to kręciła coś o pracy biurowej i
    analizach finansowych... a po pytaniach szczegółowych dotyczących analizy
    finansowej to kazała przyjść na rozmowę kwalifikacyjną

    pozdrawiam
    madspirit

  • 5. Data: 2005-09-09 18:59:44
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

> [...]
    > 100,-zł na poczet przyszlego szkolenia (2/3 ma finansowac firma). Mam
    > dylemat - to normalne czy probuja zrobic w balona?

    Moze podstawowym zrodlem dochodow tej firmy sa szkolenia dla pracownikow?

    BTW: prosze spojrzec na zrodlo strony http://www.euro-finanz.com.pl/dostep.html

    - wlasciwie na sam poczatek zrodla tej strony. A potem na plik http://www.euro-
    finanz.com.pl/dostep.js

    (Strona, jak mniemam, zostala napisana przez samych doradcow finansowych, po
    godzinach.)
    Jak kogos, tak jak mnie, interesuje wspanialy nieznany swiat doradcow
    finansowych to mozna wpisac poznane login i haslo i przejsc tu http://www.euro-
    finanz.com.pl/konf.html
    Pierwsze teksty sa obiecujace.

    A.

  • 6. Data: 2005-09-10 08:12:18
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Kira write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pią, 09 wrz 2005 at 11:26 GMT

    A jakieś szczegóły? :)

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 7. Data: 2005-09-10 10:41:51
    Temat: Re: dylemat z
    Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl>

    Dzieki wszystkim, chyba sobie podaruje..:-(

  • 8. Data: 2005-09-10 13:41:57
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jakub Turski [Sat, 10 Sep 2005 08:12:18 +0000 (UTC)]:

    > A jakieś szczegóły? :)

    Obawiam sie, ze to po prostu trzeba zobaczyc :))) I posluchac
    przede wszystkim... Sam miod :)

    Kira