PracaGrupypl.praca.dyskusje › Widex Polska Wroclaw

  • 1. Data: 2005-09-09 07:43:40
    Temat: Widex Polska Wroclaw
    Od: "miśka" <d...@g...pl>

    Słyszal ktos cos o tej firmie i jakie sa u nich zarobki??

  • 2. Data: 2005-09-09 16:42:37
    Temat: Re: Widex Polska Wroclaw
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > Słyszal ktos cos o tej firmie i jakie sa u nich zarobki??

    Zarobki prezesa czy sprzątaczki/portiera, bo to chyba mała różnica...

  • 3. Data: 2005-09-09 20:39:18
    Od: "miśka" <d...@g...pl>

    Jakbym miala byc prezesem to nie martwilabym sie o zarobki. A jakbym byla
    sprzataczka to pewnie nie umialabym korzystac z grup dyskusyjnych a komp
    widzialabym tylko na biurku, ktore musze sprzatac.

  • 4. Data: 2005-09-09 20:44:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: miśka [Fri, 9 Sep 2005 22:39:18 +0200]:

    > A jakbym byla sprzataczka to pewnie nie umialabym korzystac
    > z grup dyskusyjnych a komp widzialabym tylko na biurku, ktore
    > musze sprzatac.

    Atam, zdarzalo sie ze dorabialy u nas sobie w tym charaterze
    studentki swietnie znajace obsluge komputera... Nie, nie mam
    zielonego pojecia czemu akurat tak dorabialy :)))

    Ale Twoja odpowiedz, acz zabawna, nie wnosi zadnej informacji
    na temat tego, czego w zasadzie chcialabys sie dowiedziec. A
    faktycznie tych informacji za malo jest na sensowna odpowiedz.

    Kira

  • 5. Data: 2005-09-10 02:48:39
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "miśka" <d...@g...pl> wrote in

    > Jakbym miala byc prezesem to nie martwilabym sie o zarobki. A jakbym
    > byla sprzataczka to pewnie nie umialabym korzystac z grup dyskusyjnych
    > a komp widzialabym tylko na biurku, ktore musze sprzatac.

    dobre - powaznie wierzysz w taka brednie?? chyba tylko w Polsce
    ktos moze zyc w przeswiadczeniu, ze jak sie wykonuje zawod fizyczny
    to automatycznie oznacza ze jest sie jakims glabem; proponuje, zebys
    w tym Wroclawiu zaczepila jakas wycieczke emerytowanych Niemcow i
    sprobowala dowiedziec sie ilu jest wsrod nich emerytowanych pracownikow
    fizycznych: robotnikow z fabryk, sprzataczek itepe;

    adas;

  • 6. Data: 2005-09-10 08:30:53
    Od: "miśka" <d...@g...pl>

    "adasiek" <p...@p...wp.pl> wrote in message
    ..
> [...]
    > sprobowala dowiedziec sie ilu jest wsrod nich emerytowanych pracownikow
    > fizycznych: robotnikow z fabryk, sprzataczek itepe;

    A ja bym Ci proponowala sie zapytac ile oni zarabiali na pracy fizycznej na
    pewno nie tyle co w Polsce. A o pracy sprzataczki mam jakies pojecie zajecie
    to nie jest mi obce, ale z takiej pensji nie bylabym w stanie oplacic
    miesiecznego rachunku za internet ani uzbierac na komputer a na pojscie do
    kawiarenki internetowej nie mialabym juz sily po ciezkim dniu pracy. Nie
    porownuj zarobkow Niemcow z naszymi bo to jest smieszne. Ich emerytury
    roznia sie znacznie od emerytury np mojej babci.

  • 7. Data: 2005-09-10 10:09:27
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: miśka [Sat, 10 Sep 2005 10:30:53 +0200]:

    > A ja bym Ci proponowala sie zapytac ile oni zarabiali [...]

    Ale tu nie idzie o ich zarobki, tylko o Twoje przekonanie
    za fizyczny == matol.

    Kira

  • 8. Data: 2005-09-10 10:47:11
    Od: "asia" <a...@i...pl>

    Temat dotyczyl zarobkow a nie inteligencji. Sama pracowalam fizycznie i nie
    mozna na tym zarobic na tyle zeby przezyc bez zaciskania pasa. Czy osoba na
    stanowisku sprzataczki zarabiajaca ok 600 zl m-cznie i ktora sama sie
    utrzymuje moze sobie pozwolic na to aby kupic komp za ok 2000 tys albo
    placic za neta 60 zl m-cznie ? Jesli jestes w stanie za taka kase to
    wszystko zrobic to gratuluje bo jestes genialna.

  • 9. Data: 2005-09-10 13:49:13
    Od: Jołop <...@m...pomaranczy>

    W artykule <dfse1l$goe$1@atlantis.news.tpi.pl> aga napisał(a):

    > Zarobki prezesa czy sprzątaczki/portiera, bo to chyba mała różnica...

    Jeżeli mała, to po co pytasz? ;)

    --
    Bo Jołop był wyjątkowo nieatrakcyjny no i taki jak się nazywał, ale w walce
    to był brudas po prostu horror szoł! i bardzo zręczny w butach.

  • 10. Data: 2005-09-10 14:45:43
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > Jeżeli mała, to po co pytasz? ;)

    Bo chciałam bardzo dokładnie odpowiedzieć, i nie pomylić się nawet o
    troszkę. ;)