PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w trybie zadaniowym a Kodeks Pracy

  • 1. Data: 2005-09-09 07:22:38
    Temat: Praca w trybie zadaniowym a Kodeks Pracy
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Dlaczego firmy ukrywaja fakt, ze szukaja pracownika, ktory gotow jest
    siedziec w pracy 16 godzin na dobe? Do tego potrzebny jest pasjonat i takie
    sytuacje nie musza sie zdarzac codziennie, ale jak skonstruowac oferte pracy
    by sformulowac to jasno i dobitnie a jednoczesnie nie narazac sie na lamanie
    przepisow? Jakich bodzcow zachety mozna oczekiwac od pracodawcy, ktory
    oczekuje takiej dyspozycyjnosci? Czy umowa o prace moze zawierac klauzule o
    trybie zadaniowym albo o nienormowanym czasie pracy?

  • 2. Data: 2005-09-09 12:26:51
    Temat: Re: Praca w trybie zadaniowym a Kodeks Pracy
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy
    > by sformulowac to jasno i dobitnie a jednoczesnie nie narazac sie na

    Umowa-zlecenie. Odpowiednio sformułowana.

    > Jakich bodzcow zachety mozna oczekiwac od pracodawcy, ktory
    > oczekuje takiej dyspozycyjnosci?

    O ile traktujemy się poważnie, to przede wszystkim kasy.

    > Czy umowa o prace moze zawierac klauzule o
    > trybie zadaniowym albo o nienormowanym czasie pracy?

    O ile sie nie mylę, to tylko na kierowniczych stanowiskach.

    pozdr
    AW

  • 3. Data: 2005-09-09 16:57:02
    Od: <a...@n...pl>

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości
    > Dlaczego firmy ukrywaja fakt, ze szukaja pracownika, ktory gotow jest
    > siedziec w pracy 16 godzin na dobe?

    Bo to niezgodne z przepisami.

> [...]
    > oczekuje takiej dyspozycyjnosci? Czy umowa o prace moze zawierac klauzule
    > trybie zadaniowym albo o nienormowanym czasie pracy?

    Począwszy od kierownika średniego szczebla zadaniowy czas pracy jest
    standardem.
    Powiem tylko tyle że ma on też swpje dobre strony dla pracownika.
    Ja mam taką klauzulę i bardzo ją sobie chwalę.
    Jak muszę pojechać z dzieckiem do przychodni o 10-ej rano to jadę i jak mnie
    szef namierzy na telefon to się nie stresuję.

    Asia

  • 4. Data: 2005-09-10 02:48:40
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    <a...@n...pl> wrote in

    > Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości
    >
    > Bo to niezgodne z przepisami.

    no dobrze, ale czy nie jest przypadkiem tak, ze te przepisy zostaly
    skonstruowane zeby chronic minimum?? tzn. zeby chronic przecietnych
    pracownikow przed wykorzystywaniem przez pracodawce; przecietnych -
    mam na mysli tych, ktorzy zarabiaja minimum krajowe??

    adas;