PracaGrupypl.praca.dyskusje › odpowiedzialność księgowego w firmie - gdzie są przepisy

  • 1. Data: 2005-12-09 16:54:03
    Temat: odpowiedzialność księgowego w firmie - gdzie są przepisy
    Od: b...@o...pl

  • 2. Data: 2005-12-09 19:40:32
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

  • 3. Data: 2005-12-10 11:02:08
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

  • 4. Data: 2005-12-10 13:18:08
    Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl>

    niejaki(a): Mecenas z adresu <m...@p...pl> napisał(a):

    > kiesiewicz napisał(a):
    >> W artykule news:09cb.0000000f.4399b6aa@newsgate.onet.pl,
    >> niejaki(a): Użytkownik z adresu <b...@o...pl> napisał(a):
    >>
    >>> na ten temat?
    >>

    >> tego nikt nie wie
    >
    > ?!
    > Polecam lekture ustawy o rachunkowości.

    post byl w zasadzie pusty w temacie nie pisze sie calosci

  • 5. Data: 2005-12-12 15:43:55
    Od: b...@o...pl

    > W artykule news:dnecj6$dos$1@atlantis.news.tpi.pl,

    > post byl w zasadzie pusty w temacie nie pisze sie calosci

    pracuję jako samodzielny księgowy bez zakresu czynności i odpowiedzialności
    (osoba prawna); prezes mnie omija z daleka, nie podpisuje żadnych kwitów tylko
    je dostarcza. jak wypowiem pracę to ulica...
    miałem w innej spółce kontrolę UKS i dostałem '6' a też kwity nie były
    zatwierdzane przez zarząd

  • 6. Data: 2005-12-12 18:01:28
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > miałem w innej spółce kontrolę UKS i dostałem '6' a też kwity nie były
    > zatwierdzane przez zarząd

    możesz uszczegółowić,bo mnie zaintrygowałeś:)
    pozdraiwam ania

  • 7. Data: 2005-12-13 05:59:19
    Od: b...@o...pl

    > Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > możesz uszczegółowić,bo mnie zaintrygowałeś:)
    > pozdraiwam ania

    mam problem ,jak wcześniej pisałem..
    prowadzę ksiegowość spółki w której szef się mną i księgowością zupełnie nie
    interesuje - nawet listy płac są nie podpisane.
    boję się że jak będę maił kontrolę (miałem wcześniej opisywaną w 2001 r.) to za
    wszystko mnie obwinią że właśnie nie robię zgodnie z Ustawą o rachunkowości. a
    co ja mam zrobić: donieśćdo skarbówki na zarząd?
    dlatego szukam wykładni prawnej nt. mam taką ale dla księgowego na umowę
    cywilnoprawną (zlecenie) i tu księgowy za nic nie odpowiada. a jak ja nie ma
    zakresu czynności i odpowiedzialności to cz nie odpowiada wtedy za to zarząd
    (kierownik zakładu pracy?)

  • 8. Data: 2005-12-13 07:13:47
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

> [...]
    > ma
    > zakresu czynności i odpowiedzialności to cz nie odpowiada wtedy za to

    tak:)a kto podpisuje deklaracje?
    pozdrawiam ania

  • 9. Data: 2005-12-14 15:38:22
    Od: b...@o...pl

    > tak:)a kto podpisuje deklaracje?
    > pozdrawiam ania

    niestety ja a urzędnik każdorazowo się pyta "kiedy będzie umocowanie?" a ja
    odpowiadam "jak prezes da"..

  • 10. Data: 2005-12-14 17:33:18
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > niestety ja a urzędnik każdorazowo się pyta "kiedy będzie umocowanie?" a
    > ja
    > odpowiadam "jak prezes da"..

    No to niech sam sobie je podpisuje i już:)nie da się tak?hm....czy my nie
    pracujemy w tej samej firmie?
    pozdrawiam ania