PracaGrupypl.praca.dyskusje › ptc era przedstawiciel

  • 1. Data: 2005-12-09 15:10:46
    Temat: ptc era przedstawiciel
    Od: "maks" <m...@i...pl>

    Witam dzwonili do mnie z ery i umowilem sie na rozmowe w sprawie pracy jako
    przedstawiciel. Co myslicie o tym pracodawcy bo niezbyt ciekawe informacje
    slyszalem....

    Jedyny minus to umowa zlecenie dlatego nie wiem czy z tej oferty skorzystam.

    maks

  • 2. Data: 2005-12-09 15:39:06
    Temat: Re: ptc era przedstawiciel
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    w przypadku współpracy z erą (a dokładniej z przedstawicielem, bo nie sądze
    że mówisz o pracy w ptc) korzystniejsza jest własna działalność.

    generalnie - raczej w 100% kasa zależy od tego co sprzedasz
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-09 16:31:58
    Od: "maks" <m...@i...pl>

    >w przypadku współpracy z erą (a dokładniej z przedstawicielem, bo nie sądze
    > że mówisz o pracy w ptc) korzystniejsza jest własna działalność.

    chyba raczej chodzi o wspolpracę z erą bo mam przyjść do głównej siedziby
    ery do pokoju x do pana y.

    Przeraza mnie tylko ta umowa zlecenie...

  • 4. Data: 2005-12-09 16:58:53
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > chyba raczej chodzi o wspolpracę z erą bo mam przyjść do głównej siedziby
    > ery do pokoju x do pana y.
    nie to żebym ci źle zyczył:) ale nikt nie dostanie od ptc autoryzacji do
    sprzedawania produktów ery bez przeszkolenia. Z tego co się orientuję, to
    samo ptc sobie zostawiło rynek dużych przedsiębiorstw a detal oraz małe i
    średnie firmy są w gestii firm współpracujących

    > Przeraza mnie tylko ta umowa zlecenie...
    nie ma się czym przerażać. dobra umowa jak na poczatek, wykaż się a nikt nie
    będzie się chciał ciebie pozbywać :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2005-12-11 21:36:49
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    maks napisał(a):

    > chyba raczej chodzi o wspolpracę z erą bo mam przyjść do głównej siedziby
    > ery do pokoju x do pana y.
    >
    > Przeraza mnie tylko ta umowa zlecenie...

    czyżby firma na literę "m" i pan na literę "s"? :)

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2005-12-11 21:37:11
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    > czyżby firma na literę "m" i pan na literę "s"? :)
    "s" to nie sobczyk rzecz jasna

  • 7. Data: 2005-12-11 21:37:51
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    > czyżby firma na literę "m" i pan na literę "s"? :)

    bo jeśli tak, to daj sobie z tym spokój...

  • 8. Data: 2005-12-12 07:44:00
    Od: "maks" <m...@i...pl>

    > bo jeśli tak, to daj sobie z tym spokój...

    pan na litere "t" ale dałem sobie spokój. Nie po to studiowałem by siedzieć
    w sklepie poza tym o tej firmie naczytałem się wiele złego na googlach.

  • 9. Data: 2005-12-12 09:45:31
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    maks napisał(a):

    > pan na litere "t" ale dałem sobie spokój. Nie po to studiowałem by siedzieć
    > w sklepie poza tym o tej firmie naczytałem się wiele złego na googlach.

    I słusznie. Z tego co pamiętam, to samo stanowisko też nie było za
    ciekawe i nastawione bardziej na szybką rotację niż na tworzenie
    przyjaznych warunków pracy, w ktorych można się rozwijac.

    pozdr.
    m.