PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anglia

  • 1. Data: 2005-12-10 09:23:05
    Temat: Anglia
    Od: "Tomek" <d...@w...pl>

    Witam

    Zbieram informacje i opinie na temat biura mieszczącego się w Katowicach
    "Travel Exchange & Education" oto ich strona http://www.workuk.pl posiadają
    też biuro partnerskie w Warszawie "Victoria Travel". Organizują wyjazd do
    Anglii, szukają pracy i noclegu wystarczy tylko wpłacić w dniu podpisania
    umowy 500zł, a później 289GBP i ponoć praca i pobyt pewny - nie jedziemy w
    ciemno.
    Zwracam się do Grupowiczów o rade czy można zaryzykować i pokusić się na
    wyjazd z Tym biurem???
    A może ktoś zna inne pewne biuro już sprawdzone - propozycje mile widziane
    :)

    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2005-12-10 12:32:51
    Temat: Re: Anglia
    Od: ELA <e...@w...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    > wyjazd z Tym biurem???
    > A może ktoś zna inne pewne biuro już sprawdzone - propozycje mile widziane

    Myślę,że powinieneś sprawdzić to biuro.Jest wielu naciągaczy.Sądzę,że
    jeśli firma jest znana i organizuje kursy językowe razem z pracą i
    zakwaterowaniem to na pewno było o niej słychać w Urzędach pracy bąć na
    Uczelniach, które to instytucje często oferują takie wyjazdy młodym ludziom.
    Może to żadna rada..Ale ja byłam w Wielkiej Brytanii i z doświadczenia
    wiem ,że tam nie ma nic pewnego.Zanim pokusisz się na wyjazd sprawdź
    dobrze tą firmę.
    Kusząco niska cena tego kursu może sygnalizować jakieś
    nieprawidłowości.Wiem,że za 289 funtów da sie tam przeżyć ok.2 tygodni.
    Myślę że rozsądniejszym posunięciem byłoby znalezienie pracy w Anglii
    przez polskie Urzędy Pracy.
    Życzę powodzenia.
    Pozdrawiam,Ela.