PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: odmowa pracy
    Date: Tue, 01 Feb 2005 20:14:06 +0100

    Re to: Tomasz Brzeziński [Tue, 1 Feb 2005 20:00:45 +0100]:

    > Yup. A wiesz, dlaczego się ZUSów napłaciłaś? Bo krajowi
    > wielokrotnie korona nie spadała.

    EOT bo tak, EOT bo Ci sie nie chce, czy moze EOT bo nie
    potrafisz mi odpowiedziec na pytanie dlaczego mam sie
    dobrowolnie zrzec swoich praw na uzyskanie ktorych jednak
    solidnie sie napracowalam?

    Wydawalo mi sie ze mozliwosc rejestracji i oplacenia tych
    skladek jest wlasnie po to, zebym miala chwile czasu ktory
    jest mi konieczny do przestania byc darmozjadem. Teraz sie
    nagle okazuje ze powinnam olac mozliwosci i isc zapieprzac
    bez sensu tam, gdzie nic z tego zapieprzania nie bedzie.

    Wybacz, Twoja logika jest dla mnie kompletnie dziwaczna...

    Kira