PracaGrupypl.praca.dyskusje › obecna minimalna pensja w Polsce

  • 1. Data: 2005-08-28 20:41:04
    Temat: obecna minimalna pensja w Polsce
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Jaka jest obecnie minimalna płaca w Polsce, słyszałem że 849zł złotych,
    ale czy to jest już płaca na rękę? jeżeli nie, to co musze podzielic,
    czy odjac by otrzymac wlasciwa sume? Jeżeli zarabia sie mniej, tzn ze
    pracodawca lamie prawo? mam na mysli caly etat, bo wiadomo ze na 1/2 czy
    1/4 etatu wszystkiego jest mniej.

  • 2. Data: 2005-08-28 20:44:22
    Temat: Re: obecna minimalna pensja w Polsce
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    The Unemployed napisał(a):
    > Jaka jest obecnie minimalna płaca w Polsce, słyszałem że 849zł złotych,
    > ale czy to jest już płaca na rękę?
    Jest to pensja brutto. Netto (na reke) to cos ok 650zl. Sa w necie
    kalkulatory wynagrodzenia, poszukaj, to Ci dokladnie policzy

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl