PracaGrupypl.praca.dyskusje › nieprzyznanie sie do wczesniejszej pracy

  • 1. Data: 2005-08-28 20:38:58
    Temat: nieprzyznanie sie do wczesniejszej pracy
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Jestem jeszcze mlody i glupi, pracowalem w dosc gownianej pracy, ale
    rejestrujac sie w urzedzie pracy napisalem ze nigdy nie pracowalem.
    Nie przyslugiwaly mi zadne swiadczenia, ani nie dostalbym zasilku wiec
    nic nie trace nie chwalac sie swiadectwem pracy.
    Czy to podpada pod skladanie falszywych zeznac i zrobilem cos zlego?

  • 2. Data: 2005-09-07 16:06:50
    Temat: Re: nieprzyznanie sie do wczesniejszej pracy
    Od: EL <s...@w...na.drzewo.pl>

    On 2005-08-28, The Unemployed <d...@s...me> wrote:
> [...]
    > nic nie trace nie chwalac sie swiadectwem pracy.
    > Czy to podpada pod skladanie falszywych zeznac i zrobilem cos zlego?

    W pośredniaku mogłeś podać i tak w niczym by Ci to nie zaszkodziło. Wystarczy
    że do CV dla pracodawców nie będziesz wpisywał tej pracy która z jakichś
    powodów nie chcesz się chwalić.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-09-07 17:46:50
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    absolwent - jak ma nie ma doświadczenia zawodowego może iść na staż z up,
    a jak ma to nie może