PracaGrupypl.praca.dyskusjenormy pracy - ile kucharek na 100 osób › Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osĂłb
  • Data: 2010-09-03 19:54:46
    Temat: Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osĂłb
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i5qb8s$oav$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Im mniej, tym lepiej, bo jak wiadomo, gdzie kucharek sześć, tam nie ma co
    > jeść ;-)
    > A poważnie - nie sądzę, by istniały odgórne przepisy regulujące ilość osób
    > przygotowujących posiłek.
    > Należy zatrudnić tyle osób, by posiłki przygotowywane były zgodnie z
    > przepisami sanepidu, gotowe były na czas, a ich koszt nie wyszedł
    > horrendalny. Czyli wszystko w ramach zdrowego rozsądku i jakiegoś tam
    > quasi biznes-planu.

    No i mam sytuację, że w jednej kuchni zatrudniona jest jedna kucharka i dwie
    pomoce kuchenne i gotują dla ok 100 osób
    i drugi zakład w którym jest dwie kucharki i cztery pomoce i gotują też dla
    ok. 100 osób.
    Próbowałem się dowiedzieć w tych zakładach skąd takie akurat zatrudnienie.
    Ciężko było ustalić kto i po co tyle zatrudnił.
    Za to parę osób pamięta, że były takie przepisy które to określały.
    --
    PawełJ