PracaGrupypl.praca.dyskusje › niewykorzystany urlop przy zmianie pracy

  • 1. Data: 2007-01-19 14:42:30
    Temat: niewykorzystany urlop przy zmianie pracy
    Od: a...@o...pl

    Cześć,

    Mam taką sytuacje w pracy, że zmieniam firmę w której pracuje. Mam jeszcze
    ponad 20 dni urlopu z tamtego roku. Przechodze do nowej pracy 1 marca.
    Czy musze wybrać ten zaległy urlop bo przepadnie czy może dostane ekwiwalent za
    niewykorzystane dni.
    Proszę o Waszą opinię co mam robić

    z góry dziękuje za fachowe opinie
    Artur

  • 2. Data: 2007-01-19 14:55:36
    Temat: Re: niewykorzystany urlop przy zmianie pracy
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    MUSISZ albo jedno albo drugie. I mało tego. Musisz jeszcze wykorzystać lub
    miec wypacony w postaci ekwiwalentu urlop tegoroczny proporcjonalnie do
    przepracowanego w tym roku okresu.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-01-19 15:01:25
    Od: a...@o...pl

    > MUSISZ albo jedno albo drugie. I mało tego. Musisz jeszcze wykorzystać lub
    > miec wypacony w postaci ekwiwalentu urlop tegoroczny proporcjonalnie do
    > przepracowanego w tym roku okresu.

    czyli jeśli nie wybiore tego urlopu dostane zwrot kasy
    to by mi odpowiadało

    > Jackare

    dziękuje za odpowiedź

  • 4. Data: 2007-01-19 15:15:58
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 19 Jan 2007 16:01:25 +0100, a...@o...pl <a...@o...pl>
    w <2...@n...onet.pl> napisał:

    > czyli jeśli nie wybiore tego urlopu dostane zwrot kasy
    > to by mi odpowiadało

    Jeśli nie wiybierzesz tego urlopu, to masz spore szanse zostać na niego
    wysłany.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 5. Data: 2007-01-19 15:16:18
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czyli jeśli nie wybiore tego urlopu dostane zwrot kasy
    > to by mi odpowiadało

    musisz sobie tego dopilnować i odpowiednia informacja musi znaleść się na
    świadectwie pracy.
    --
    Jackare