PracaGrupypl.praca.dyskusjenie podawanie nazw pracodawcow w CV; › Re: nie podawanie nazw pracodawcow w CV;
    From: p...@p...wp.pl (adas;)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nie podawanie nazw pracodawcow w CV;
    Date: Sun, 16 Jul 2006 20:44:35 +0000 (UTC)

    Maciek Sobczyk wrote:

    > [...]

    > Że to dowód kompletnego braku zaufania i zbyt daleko posuniętej
    > ostrożności. Jako rekruter nie zapraszałbym takiej osoby. Z przyczyn

    ale dlaczego? uwazasz, ze jest jakis dobry powod zeby potencjalny
    pracownik przekazal informacje, ktore bardzo dokladnie precyzuja
    jego polozenie w swiecie, a jednoczesnie nie mowia nic o jego
    cechach?

    > zawodowych i osobistych - nie mam ochoty jako człowiek i pracownik
    > cackać się z kimś jak z jajkiem, skoro z innymi nie musze tego robić. I

    acha - czyli jak ktos napisze Tobie w ogloszeniu np. na sprzedawce
    AGD, ze pracowal w "sredniej wielkosci salonie AGD przy glownej
    ulicy miasta" a 50 innych osob wymieni nazwy salonow w ktorych
    pracowalo, to w tych 50 przypadkach "cos zrobisz" - zadzwonisz do
    tych salonow, przejdziesz sie tam, itepe?

    > nie mam ochoty rozmawiać z kimś, kto na starcie bezosobowo, nie znając
    > osoby rekrutujacej ani firmy, lokuje w niej taką dawkę braku zaufania. I

    smieszne; jest dosyc oczywistym nie ma zadnych podstaw zeby miec
    zaufanie wobec zupelnie nieznanej firmy - zupelnie nieznanego
    ogloszenia; a szczegolnie jeszcze, gdy ogloszenie jest np. takie
    "wiodaca firma branzy ..." i podany adres p...@d...pl

    uwazasz, ze osoby poszukujace pracy powinny zapomniec o ochronie
    swoich danych i rozsylac informacje na lewo i prawo? podkreslam:
    informacje, ktore nie wnosza nic do oceny ich osoby;

    > nie widzę powodu stosować odrębnej taryfy dla jednego kandydata. Wszyscy
    > napisali w CV niezbędne informacje, prócz jednego. Byłoby nieuczciwe
    > względem pozostałych kandydatów zapraszać na rozmowę właśnie tego jednego.

    czy podanie nazwy poprzedniego pracodawcy jest NIEZBEDNE? pytam
    jeszcze raz: co robisz z nazwami poprzednich pracodawcow na etapie
    wybierania osob, ktore zaprosisz na rozmowe kwalifikacyjna? masz
    dzial sprawdzania, ktory sprawdza te 2000 firm czy tylko rzucasz
    okiem a moze zwracasz tylko uwage na cechy tej firmy - np. branze?

    pzdrv;
    adas;