PracaGrupypl.praca.dyskusjenie podawanie nazw pracodawcow w CV; › Re: nie podawanie nazw pracodawcow w CV;
    From: o`rety <o`rety@pl.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nie podawanie nazw pracodawcow w CV;
    Date: Sun, 16 Jul 2006 19:32:14 +0200

    Użytkownik Maciek Sobczyk napisał:

    > jakiej kariery? Kariery na stanowisku X w firmie Y? :)

    _dalszych_kwalifikacji_i_przebiegu_kariery_ a wiec nie podana bylaby
    tylko _ostatnia_ aktualna firma w ktorej pracuje. zajmowane stanowisko
    pracy byloby w cv.

    kiedys znajomy mial taka sytuacje, ze wysylal aplikacje, a jakis
    pracownik hr firmy do ktorej aplikowal zadzwonil do aktualnego szefa
    znajomego i spytal czy wiedza ze ich pracownik szuka pracy i stara sie o
    prace u nich i czy ten szef moglby opowiedziec o swoim pracowniku, tzn
    czy dobry jest itd. dlatego tez dla mnie jest jak najbardziej zrozumiale
    takie postepowanie.

    pozdrawiam