PracaGrupypl.praca.dyskusje › muzyka

  • 1. Data: 2005-05-11 15:29:10
    Temat: muzyka
    Od: "edward_ustymczuk" <e...@w...pl>

    czy ktos wie kto jest wykonawca utworu z reklamy ery ,reklamujacej
    bluconect?

  • 2. Data: 2005-05-11 15:33:56
    Temat: Re: muzyka
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 17:29:10 +0200, edward_ustymczuk
    <e...@w...pl> napisał:

    > czy ktos wie kto jest wykonawca utworu z reklamy ery ,reklamujacej
    > bluconect?

    ktoś na pl.rec.telewizja? pl.rec.muzyka?

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 3. Data: 2005-05-11 15:50:51
    Od: "Skur" <o...@N...info>

    Użytkownik "edward_ustymczuk" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos wie kto jest wykonawca utworu z reklamy ery ,reklamujacej
    > bluconect?

    :) strasznie na temat pytanie zadales.
    freestyler - boomfunk mc

  • 4. Data: 2005-05-11 18:59:10
    Od: Michal Bogdan <"michu[remove_this]"@[and_this]axel.com.pl>

    Skur wrote:
    > U?ytkownik "edward_ustymczuk" <e...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > :) strasznie na temat pytanie zadales.
    > freestyler - boomfunk mc

    eee to to pikus ... moze wiesz co za muzyczka jest w nowej reklamie
    żywca ???

    tej "prawie żywiec"

  • 5. Data: 2005-05-11 19:18:08
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 20:59:10 +0200, Michal Bogdan
    <"michu[remove_this]"@[and_this]axel.com.pl> napisał:

    > eee to to pikus ... moze wiesz co za muzyczka jest w nowej reklamie
    > żywca ???

    Mnie by interesiła Algida "śmietankowa radość" :)

  • 6. Data: 2005-05-11 20:43:03
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@n...poczta.onet.pl>

    T.Omasz <t...@x...pl> popełnił(a) co następuje:
    > Mnie by interesiła Algida "śmietankowa radość" :)

    A mnie Kinder Bueno...

    Ja pier...niczę! Czy już nikt nie przejmuje się na jaką grupę pisze? Już
    nawet nie o same grupy chodzi... Czytam komentarze na forum np. w onecie czy
    na gazecie - pomiędzy uszczypliwościami dot. polityków/policji/księży/Radia
    Maryja/czegokolwiek ktoś pyta o piosenkę albo "co mam zrobić, bo on nie chce
    ze mną sypiać?". Na pl.regionalne.krakow ktoś reklamuje coś dla ludzi
    robiących WWW, na pl.praca.dyskusje - pytają o muzykę z reklam... że na
    pl.hum.x-muza o muzykę pytają to mnie nie dziwi (w końcu "muza", czyż
    nie?)... Dajcie spokój! W internecie jest tak, że do odpowiednich pytań są
    odpowiednie miejsca. I google. To tylko polska domena czy wszędzie na
    świecie taka anarchia?

    lemur

    --
    lukasz [at] prokulski [dot] net foobar |>
    http://www.prokulski.net Nirvana

  • 7. Data: 2005-05-11 22:32:15
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Łukasz Prokulski" wrote:
    > Dajcie spokój! W internecie jest tak, że do odpowiednich pytań są
    > odpowiednie miejsca. I google. To tylko polska domena czy wszędzie na
    > świecie taka anarchia?

    Ignorowanie takich postów przez wszystkich jest najlepszym sposobem,
    żeby analfabeta sieciowy doczytał gdzie o co pytać :)

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 8. Data: 2005-05-11 23:10:45
    Od: Michal Bogdan <"michu[remove_this]"@[and_this]axel.com.pl>

    negative creep :P

    (oczywiscie nie mowie o Kinder Bueno :))

    a mi osobiscie ten watek sie spodobal

    zazwyczaj jest tutaj szczurzo-korporacyjna atmosfera, a tu prosze - ktos
    zazartowal, ktos sie zbulwersowal - sama slodycz :)

    a jakby ktos nadal nie wiedzial, jaki utwor jest w reklamie Kinder Bueno
    - to podpowiem ze to 'Amanda Lear - Enigma' (podobno czeste pytanie na
    rozmowach kwalifikacyjnych na stanowiska w sklepach muzycznych) ;)

    M.

  • 9. Data: 2005-05-13 02:05:26
    Od: "Ice" <b...@a...pl-spam>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie by interesiła Algida "śmietankowa radość" :)

    We wszystkich reklamach algidy gra chyba safri duo - played alive

    <priw_mode>
    ps sorry za promile - mea culpa ;)
    </priw_mode>

  • 10. Data: 2005-05-13 06:41:28
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Fri, 13 May 2005 04:05:26 +0200, Ice <b...@a...pl-spam>
    napisał:

    > We wszystkich reklamach algidy gra chyba safri duo - played alive
    >
    > <priw_mode>
    > ps sorry za promile - mea culpa ;)
    > </priw_mode>

    :) dzięki. Się ssie z ed2k, już kilkaset promili ;)