PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny - pytanie

  • 1. Data: 2005-05-11 15:24:47
    Temat: List motywacyjny - pytanie
    Od: Hannibal <n...@w...pl>

    Witam!
    Jestem osobą która niedawno ukończyła studia budowlane, więc dopiero
    zaczynam swoją ,,drogę" zawodową.
    Niestety przeglądając wolne wakaty w firmach widzę, iż proponowana praca
    dotyczy osób ze sporym doświadczeniem.
    Ktoś zasugerował mi bym mimo to napisał list motywacyjny do tych firm i
    określił na jakim stanowisku chciałbym pracować.
    No i mam problem z określeniem jakie jest to stanowisko ;-)

    Czy w liście motywacyjnym mogę pisać jak niżej (oczywiście najpierw opiszę
    kim jestem i co umiem)?:

    ,,Wierzę, iż jest w Państwa firmie stanowisko odpowiadające moim
    umiejętnościom i doświadczeniu".

    Czy nie byłoby to dobre wybrnięcie z mojego problemu?
    Co myślicie?
    Dziękuję za wszelkie uwagi i sugestie!

    --
    Lecter

  • 2. Data: 2005-05-11 16:43:27
    Temat: Re: List motywacyjny ? pytanie
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Hannibal <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Niestety przeglŕdajŕc wolne wakaty w firmach widzć, iý proponowana praca
    > dotyczy osób ze sporym doúwiadczeniem.
    > Ktoú zasugerowaů mi bym mimo to napisaů list motywacyjny do tych firm i
    > okreúliů na jakim stanowisku chciaůbym pracowaă.
    > No i mam problem z okreúleniem jakie jest to stanowisko ;-)
    >
    > Czy w liúcie motywacyjnym mogć pisaă jak niýej (oczywiúcie najpierw opiszć
    > kim jestem i co umiem)?:
    >
    > ĽWierzć, iý jest w Państwa firmie stanowisko odpowiadajŕce moim
    > umiejćtnoúciom i doúwiadczeniuĄ.
    >
    > Czy nie byůoby to dobre wybrnićcie z mojego problemu?

    spróbuj bardziej poznać daną firmę przed wysłaniem aplikacji,bo według mnie
    osoba czytająca Twój list może odnieść wrażenie że jesteś niezdecydowany i nie
    wiesz czego chcesz i w dodatku chcesz pierwsze lepsze stanowisko.
    Jeżeli na tyle dobrze znasz firmę to spróbuj pisać przynajmniej do jakiego
    działu chcesz się dostać,używaj zdecydowanych "inżynierskich" argumentów
    dlaczego tu,a dlaczego nie gdzie indziej,uświadom im że to oni Ciebie chcą
    zatrudnić a nie że ty chcesz bardzo pracować u nich.
    powodzenia

  • 3. Data: 2005-05-11 17:18:48
    Temat: Re: List motywacyjny =?big5?Q?=A1V?= pytanie
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Hannibal [Wed, 11 May 2005 17:24:47 +0200]:

    > No i mam problem z okreúleniem jakie jest to stanowisko ;-)

    No to nikt za Ciebie tego nie bedzie okreslac :) Zwlaszcza
    pracodawca, bo on nie ma w sumie zadnego interesu w tym,
    zebys akurat Ty u niego pracowal ;)

> [...]
    > umiejćtnoúciom i doúwiadczeniuĄ.
    >
    > Czy nie byůoby to dobre wybrnićcie z mojego problemu?

    Mysle, ze doczytalabym do konca i zostawila. Jesli szukam
    czlowieka na konkretne stanowisko, to dostaje konkretne
    oferty. Jesli nie szukam akurat nikogo, to interesuja mnie
    tylko te, w ktorych jest jasno napisane co dana osoba moze
    mi zaproponowac i co oboje z tego bedziemy mieli.

    Zmien kodowanie. Krzaczysz sie.

    Kira